וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם עט הסטיילוס שנרכש באיידיגיטל?

1.8.2012 / 17:25

לקוח שרכש ברשת איידיגיטל עט סטיילוס לאייפד הופתע לגלות שהאריזה ריקה ושהחברה מסרבת לספק מוצר חלופי

כשאחי רז רכש את עט הסטיילוס של חברת Bamboo בחנות של רשת iDigital, הנמכר בה במחיר של 150 ש"ח, הוא לא ממש שם לב לאריזה אותה שלף מהמדף. רק כאשר הגיע הלקוח הביתה הוא הופתע, לדבריו, לגלות שהאריזה ריקה לחלוטין, ואינה כוללת את המוצר.

למחרת חזר לחנות. בהודעה שפרסם היום (ד') בפייסבוק כתב כי הניח שייצא מהחנות בתוך כמה דקות עם עט - ואולי אפילו עם ההתנצלות על הטרחה. רז הופתע כאשר במקום זה הוסבר לו באריכות מדוע לא ייתכן שניתנה לו אריזה ריקה. "אחראית המשמרת אמרה לי שהיא סומכת על המוכרים, והם מחוייבים לבדוק את האריזות ובלה בלה בלה. היא נמנעה כמובן מלרמוז שאני נושא באחריות לגורל המוצר האבוד, אבל זה כל הזמן ריחף מעל הדיאלוג", כתב רז בפייסבוק. "רק אחרי כמה דקות של הסברים מצידה, התחלתי לחשוד שהיא לא מתכוונת לתת לי מוצר חלופי. הדיאלוג הסתיים בהבטחה שהיא מעבירה את הפניה שלי לשירות לקוחות, ושהם יחזרו אלי למחרת".

שירות הלקוחות לא חזר אליו למחרת, ואפילו לא הכיר את הבעיה שלו כאשר הוא פנה אליהם ביוזמתו. "בצורה די חדה נאמר לי שהם אספו את המידע הדרוש מהאנשים בחנות, והוחלט שלא לספק לי מוצר חלופי. אמרתי שאני לא רוצה מוצר חלופי (כי מאוחר יותר הלכתי ל"באג" וקניתי אותו), אלא רק שיזכו אותי ב-150 שקל ששילמתי להם. התשובה לא השתנתה. שאלתי עם מי עוד אפשר לדבר על זה, והגברת אמרה שאין עם מי לדבר. זה התשובה הסופית של איידיגיטל", כתב רז בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר משלושים שיתופים תוך מספר שעות. פוסט התלונה של אחי רז/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היו יכולים לפתור את הבעיה במקום להיכנס לקרב"

"לאריזה אמנם יש צד שקוף שדרכו רואים את המוצר, אבל זה הצד האחורי שלו - בעוד הקדמי הוא צד אטום. אני אף פעם לא בודק מוצרים שאני קונה בחנות, למרות שעכשיו אולי אני אלמד לבדוק", אומר רז בשיחה עם וואלה! TECH. "אני יכול להבין את איידיגיטל, שחושבים שהטענה שלי נשמעה להם מוזרה. אני מניח שמישהו שביקר בחנות גנב את העט מתוך האריזה, או שאולי מדובר במוצר ששומש להדגמה בחנות ובטעות אריזתו הוחזרה למדף".

רז היה נחוש לא לוותר לאיידיגיטל ולגרום להם להחזיר לו את כספו. "היה צריך להיות ברור להם שמי שקורה לו היום דבר כזה מייד מעלה על כך פוסט בפייסבוק שמגיע לתפוצה רחבה. הם היו יכולים פשוט לפתור את הבעיה במקום להיכנס לקרב הזה", הוא אומר. ואכן, הפוסט שלו הגיע תוך מספר שעות לכ-90 לייקים ויותר מ-30 שיתופים - מה שהביא אותו גם לידיעת וואלה! TECH, שפנתה לחברה בבקשת הסבר.

בתגובה לפניית וואלה! TECH נמסר מ-iDigital:
"רשת חנויות iDigital משרתת מדי חודש למעלה מ- 300,000 לקוחות. המקרה שתואר בפניית הלקוח הינו חריג ויוצא דופן.
כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת, המוצר המדובר מגיע באריזה בעלת חלונות שקופים, כך שניתן בקלות להבחין בו מבעד לאריזה. כמחווה שירותית ולפנים משורת הדין נזכה את הלקוח".

  • עוד באותו נושא:
  • idigital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully