וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות לאנדרואיד שלכם

מיומן מתוחכם ועד לאפליקציה עם ביקורת על מושבי מטוס - חמש אפליקציות אנדרואיד שימושיות שיקלו עליכם

Mycode

בשנים האחרונות, רוצים המפרסמים להשתמש בטכנולוגיות החדשות של לנו בכיס כדי, ובכן, לפרסם לנו ביעילות רבה יותר. Mycode היא אפליקציה שמטרתה לעשות בדיוק את זה, כשאתם אלה שאמורים להרוויח מהאינטראקטיביות.

האפליקציה קולטת קודים קוליים שמושמעים בזמן פרסומות של שותפים, ומעבירה לכם לטלפון הסלולרי קופון אותו המפרסם רוצה שתקבלו. החברה אף חתמה על מספר שיתופי פעולה בישראל, ביניהם שטראוס, סופר-פארם, Avis וקפה הלל.

להורדת האפליקציה

BeeZee

כבר לפני הרבה שנים, עלו יצרני הטלפונים הסלולריים על כך שכשאנחנו לא יכולים לענות לטלפון, אולי נעדיף לשלוח הודעה שמסבירה למה. ואכן, ברוב מערכות ההפעלה כיום קיימת האפשרות להסביר למה דחיתם את השיחה. אך Beezee לוקח את הרעיון הזה צעד אחד קדימה.

במקום להגיב לשיחת טלפון, מאפשרת האפליקציה לקבוע מראש פרק זמן בו לא תהיו זמינים, ולקבוע איזו הודעה תשלח לאנשים לאחר שלא תוכלו לענות. ניתן גם לקבוע מספר פרופילים שונים בו זמנית.

להורדת האפליקציה

Friday

קצת קשה להסביר מהי Friday. מדובר בסוג של יומן, שמטרתו להסביר לכם מה אתם עושים עם הטלפון הסלולרי שלכם, ועם הזמן שלכם. יצרניה מגדירים אותה כ"יומן אוטומטי פאסיבי", אך זה רק חלק ממה שהיא מסוגלת לעשות.

Friday עוקבת אחר כל מה שאתם עושים עם הטלפון - האזנה למוזיקה, צפיה בתוכניות, שיחות, צילום, דפדוף בדפי אינטרנט, ודברים נוספים. את אלה היא מסדרת עבורכם, תוך מתן סטטיסטיקה מפורטת, ויכולת לשתף אחרים בפעילויות שלכם.

להורדת האפליקציה

1 Tap Quickbar

אחד הפיצ'רים הנוחים ביותר באנדרואיד הוא Quickbar - ווידג'ט עם מספר צלמיות שמאפשר לכם לגשת ליישומים או לשנות את הגדרות הטלפון בלחיצת כפתור אחת. 1 Tap Quickbar נועד לאפשר לכם ליצור פסי צלמיות משלכם.

תוכלו לקבוע את האייקון עצמו, ההגדרה שהוא יקבע, הצבע שלו, ודברים רבים נוספים. יש יותר מ-60 פעולות נפוצות בהן פס הצלמיות יכול לשלוט, זאת בנוסף אל כניסה לאפליקציות.

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

SeatGuru

אם אתם מרבים לטוס, הסיכויים הם שכבר נתקלתם ב-Seatguru. האתר, שנקנה לפני מספר שנים על ידי Tripadvisor, מציג מפות מושבים במטוסים של רבות מחברות התעופה, ומאפשר לכם להבין אילו ייתרונות וחסרונות יש למושבים השונים.

עכשיו Seatguru מגיע גם כאפליקציה לאנדרואיד, כדי שתוכלו לבדוק את מפות המושבים גם אם אתם מנסים לשנות מושב בשדה התעופה. מעבר לכך, מאפשרת האפליקציה גם להתעדכן במצב הטיסה.

להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully