וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות העסקית של סירי מגיעה לאנדרואיד

נינה, האחות העסקית של סירי, תעזור לכם באפליקציות בנקאיות, לא רק באייפון כי אם גם באנדרואיד

סירי מגיעה לבנקים ולחברות הביטוח? חברת Nuance, האחראית על טכנולוגיות הזיהוי הקולי שמאחורי העוזרת הוירטואלית באייפון 4S משיקה כעת את העוזרת העסקית שלה, נינה. בניגוד לסירי, נינה תגיע לא רק לאייפון כי אם גם לאנדרואיד, אך אתם לא תוכלו להוריד אותה למכשירכם כדי שתעזור לכם - נינה תהיה זמינה עבור יצרני האפליקציה.


כשב-Nuance מדברים על "נינה", הכוונה היא לערכת כלים עבור יצרני אפליקציות, שיוכלו לשלב זיהוי שפה טבעית בתוך המוצרים שלהם. הזיהוי עצמו יתבצע, כמו במקרה של סירי, בענן, כשהמטרה היא להקל על ביצוע פעולות מסובכות. בלוג הטכנולוגיה The Verge, שהתנסה באפליקציה בנקאית בה משולבת Nina, גורס כי הכלי מזהה פקודות כמו "תעביר 100 דולרים מחשבון שלי אל חשבון האשראי", ולא רק "בדוק את היתרה". זוהי, בעצם, ההתמחות של Nuance - זיהוי קונטקסט ופקודות בתוך משפטים "טבעיים", שלא מנוסחים כפקודה למחשב.


לא ברור כמה תגבה Nuance על השימוש בנינה, וב-Verge מדווחים כי נכון לעכשיו החברה מעוניינת רק בלקוחות גדולים ולא ביצרני אפליקציות קטנים. וחוץ מהזיהוי הקולי, תאפשר נינה גם טביעות אצבע קוליות - זיהוי משתמשים באמצעות הקול שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully