וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ב-eBay: משלוח באותו היום

6.8.2012 / 12:13

אתר המכירות הפומביות מציע ללקוחותיו בסן-פרנסיסקו משלוח כבר ביום ההזמנה, וצפוי להתרחב גם לאיזורים אחרים

אי-ביי משיקה פתרון למי שאינו יכול לדחות סיפוקים - לפחות כל עוד הוא גר בסן-פרנסיסקו. אתר המכירות הפומביות הידוע השיק אפליקציה בשם eBay Now למכשירי אייפון, המאפשרת לתושבי סן-פרנסיסקו לקבל את המוצרים שהזמינו מספקים נבחרים בעיר, כבר ביום ההזמנה. עלות השירות היא 5 דולר, והוא ניתן רק על קניות מ-25 דולר ומעלה, הנעשות מרשתות כגון מייסיז, טארגט, בסט ביי,ובלומינגדיילס ו-Toys R Us. לאחר בחירת מוצר דרך האפליקציה יוצרת אי-ביי קשר עם המשתמש על ידי "עוזר קניות" שדואג להשלמת העסקה - מאישור טלפוני ועד וידוא הגעת החבילה ללקוח כבר באותו היום.

הלילה שלחה אי-ביי הודעת אי-מייל למשתמשיה הרשומים מסן פרנסיסקו, המציעה להם להיות נסייני בטא של השירות, זאת בתמורה להנחה של 15 דולר על הרכישה הראשונה ומשלוח חינם על שלוש הרכישות הראשונות. החברה מאפשרת גם ללקוחות מאיזורים אחרים להירשם לשירות, ומבטיחה להודיע להם כאשר הוא יגיע לאיזורם.

המהלך הזה של אי-ביי מגיע במקביל להיערכותה של אמזון לספק שירות דומה (שכיום מציעה ללקוחותיה משלוח תוך יום או יומיים לכל הפחות). ידוע כי אמזון מתכננת להקים מחסנים בשורה של ערים מרכזיות, כדי שאלו יאפשרו לה משלוח מהיר ליעדים נבחרים. עם זאת, סמנכ"ל הכספים של החברה טום זוטאק הצהיר לאחרונה כי החברה אינה רואה דרך לבצע משלוחים באותו היום באופן נרחב מבלי לפגוע ברווחיות.


עוד בנושא:

- איך לקנות שמלת כלה ב-eBay
- באיביי מציעים למכירה את האסלה של סלינג'ר
- לקנות ב-eBay ולהישאר בחיים
- למכור ב-eBay ולהישאר בחיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully