וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 22 שנה: משימות חדשות לסוליטר ושולה המוקשים

כחלק משילוב מערכת ההישגים של האקס-בוקס בתוך חלונות, גם סוליטר ושולה המוקשים זוכים למשימות חדשות

שולה המוקשים וסוליטר מתחדשים. אחרי 22 שנים בהם המטרה היחידה של שני המשחקים האלה, אשר שולבו בתוך הגרסאות של מערכת ההפעלה "חלונות", הייתה לנצח כמה שיותר מהר, בחלונות 8 יזכו המשחקים למספר משימות חדשות. מדובר בחלק מהיוזמה להביא את חווית המשחקיות של קונסולת האקס-בוקס 360 מבית מיקרוסופט אל המחשב, ולשלב אותה בתוך Windows 8.


אחד המנגנונים המצליחים ביותר של אקס-בוקס 360 הוא Achievements - מערכת נקודות שמוטמעת בכל המשחקים שיוצאים לקונסולה, אשר נותנת לשחקן נקודות על ביצוע משימות ספציפיות. אלה מצטברות ומוצגות בחשבון המשתמש שלו. עכשיו חושף האתר Xbox360achievements את המשימות של שולה המוקשים, סוליטייר ומאג'ונג. כך, תקבלו 10 נקודות כשתנצחו בכל גודל של לוח בשולה המוקשים, ו-20 נקודות אחר משחק אחד של קלונדייק, פריסל, ספיידר, טריפיקס ופירמיד ביישום סוליטר.


המשימות האלה אולי שטויות, אך מאחוריהן ניסיון לאינטגרציה טובה יותר בין חווית המשחק בחלונות לבין החוויות אותן השחקנים מכירים מאקס-בוקס 360. זהו אינו הניסיון הראשון בתחום - עוד עם ויסטה השיקה מיקרוסופט את Games for Windows - Live, הניסיון שלה ליצור אקס-בוקס לייב למחשב, אך רבים ממפתחי המשחקים הגדולים של השנים האחרונות לא טרחו לשלב את המערכת בתוך כותריהם.

ההישגים של סוליטר

ההישגים של שולה המוקשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully