וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלטרנטיבה "החופשית" לטוויטר יוצאת לדרך

App.net, האלטרנטיבה החופשית - אך לא חינמית - לטוויטר יוצאת לדרך, לאחר שאספה 500,000 דולרים מאנשים שמאמינים במיזם ללא מפרסמים

האלטרנטיבה נטולת-הפרסום לטוויטר צוברת תאוצה. App.net – מיזם של המפתח דלטון קולדוול שלא היה מרוצה מההתמסחרות של טוויטר, צבר את 500,000 הדולרים אותם הוא צריך כדי להתחיל לפעול. קולדוול, תומך נלהב בשירותים בתשלום, שמאפשרים למפתחים לא להיכנע לאינטרסים מסחריים ופרסומיים, הקים את App.net לפני מספר שבועות, כ"פלטפורמה חברתית שונה".

"אנו בונים שירות זמן-אמת חברתי בו המשתמשים והמפתחים נמצאים בראש סדר העדיפויות, לא מפרסמים". כתב קולדוול בקריאה שלו למשתמשים לתת את כספם לשירות. "הצוות שלנו בילה את תשע השנים האחרונות בבניית שירותים חברתיים, פלטפורמות מפתחים, אפליקציות ועוד. אנו מאמינים כי מודל בו שירותים חברתיים נתמכים על ידי פרסומות נוגד את האינטרסים של משתמשים ומפתחים, ושצריך לעשות משהו בנוגע לזה.

App.net, שעולה 50 דולרים בשנה, מתחייב לכך שמה שנמכר זה מוצר – לא משתמשים. "לעולם לא נכמור את המידע האישי שלכם, התוכן שלהם, האינטרסים שלכם או כל דבר אחר למפרסמים" נכתב בערכי היסוד של המיזם. ערכים נוספים הם "התוכן שלכם שייך לכם", "אנו נכבד ונעריך את קהילת המפתחים" ו"הנכס הכי חשוב לנו הוא שתסמכו עלינו".

להרשמה ל-app.net

  • עוד באותו נושא:
  • app.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully