וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט משדרגת את SkyDrive

15.8.2012 / 11:39

מיקרוסופט השיקה ממשק חדש בסגנון 'חלונות 8' לשירות אחסון הקבצים שלה, שיפרה אותו והוסיפה לו אפליקציית אנדרואיד

מיקרוסופט מרעננת את שירות האחסון שלה SkyDrive. החברה השיקה אתר חדש לשירות, המעוצב בסגנון של ממשק "מטרו" - ממשק מערכת ההפעלה 'חלונות 8' ומערכת ההפעלה הסלולרית Windows Phone, המבוסס על תצוגת אריחים. "לקחנו את אותו ה-DNA מאפליקציית סקיידרייב בחלוונות 8 והבאנו אותו לרשת. עדכנו כמעט 100% מהממשק של סקיידרייב כדי לספק חוויית רשת מהירה וזורמת על כל הדפדפנים והמכשירים", נכתב בפוסט הרשמי של מיקרוסופט בנושא.

מיקרוסופט גם שיפרה את הפיצ'רים המרכזיים בשירות - ביניהם החיפוש, המיון ויכולות הגרירה (drag and drop).בנוסף עדכנה החברה את אפליקציות השירות למכשירי אייפון ו-ווינדווס פון ושיפרה את ביצועיהן, והשיקה אפליקציית אנדרואיד חדשה שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הוא במטרו. שירות סקיידרייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקיידרייב פועל בשוק עמוס למדי במתחרים - גדולים יותר ופחות, ביניהם השירות המקביל של גוגל - Google Drive, השירות הפופולרי DropBox ושירות SugarSync. ההשקעה בסקיידרייב הולמת את שאיפתה של מיקרוסופט לעשות שימוש ניכר בשירות במסגרת חלונות 8 ולהתפתח בתחום מחשוב הענן. מיקרוסופט מספקת למשתמשים 7 ג'יגה של אחסון, כאשר ניתן לרכוש עוד מקום בתמורה לסכום שנע בין 38 ל-189 ש"ח לשנה (בהתאם לנפח המקום הנרכש). "אנו מאמינים שהקבצים שלך אינם רק ביטים שיש לסנכרן - והם בהחלט לא אמורים להיסרק כדי לשרת מפרסמים. הקבצים שלך מייצגים אפשרויות. אנו חושבים שאחסון ענן אישי צריך ליצור אפשרויות חדשות ולא להגבילן. כך שלא משנה מי אתה או מה אתה עושה - עיצבנו את סקיידרייב בשבילך", נכתב בפוסט של החברה בנושא.

במקביל להודעה על סקיידרייב, הכריזה מיקרוסופט שלשירות הדואר החינמי החדש שלה outlook.com שהושק לפני שבועיים נרשמו עד היום עשרה מיליון משתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully