וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייזר מציגה: מקלדת עם מקשי מסך

רייזר מציגה את Deathstalker, מקלדת עם ממשק Switchblade שכולל מקשים בתוכם מובנים מסכים קטנים

רייזר ממשיכה להכריז על מקלדות. לאחר שרק בחודש שעבר הכריזה חברת מוצרי הגיימינג על ליין מקלדות מכניות חדש, כעת היא מציגה את מקלדת הדגל שלה לשנת 2012 – Deathstalker. מדובר במקלדת הראשונה שלה החברה (חוץ מזו שמובנית בתוך לפטופ הגיימינג שלה) עם ממשק המתבסס על כפתורי מסך ומסך משני – שאמנם תומך במגע, אך אינו מסך מגע אמיתי.

לצד כפתורי מקלדת רגילים, בצד הימני של המקלדת בו בדרך כלל נמצא אזור המספרים, מיקמה רייזר את הממשק החדש – Switchblade UI. בצדו העליון שתי שורות עם חמישה כפתורים בכל אחת, כשכל כפתור הוא בעצם מסך קטן. תפקיד הכפתור יכול להשתנות על פי בחירתכם, וכך גם התמונה שמוצגת. כך, כשאתם בתוך מערכת ההפעלה, תוכלו לקבוע שאחד הכפתורים יפתח את המייל, כפתור אחר ייגש לטוויטר וכפתור נוסף יהווה קיצור תמידי לוואלה! TECH . אך כשתכנסו למשחק כלשהו, התפקיד של הכפתורים (מלבד זה של וואלה! TECH, כמובן), ישתנה על פי מה שקבעתם למשחק הספציפי.

בחלק התחתון של האזור נמצא מסך. המסך הזה יכול להפעיל ווידג'טים – יישומונים קטנים, שבחלק מהמקרים הנם חלק מהיישום הגדול (יש, למשל, יישומון סטטיסטיקות עבור שחקני המשחק The Old Republic שיופעל כשתפעילו את המשחק), או יישומונים חיצוניים – של פייסבוק, למשל, כדי שתוכלו לעקוב אחר מה שקורה ברשת החברתית גם כשאתם משחקים. לא מדובר במסך מגע קלאסי – היישומים שנבנים עבורו לא יודעים לעבוד עם מסכי מגע, מכיוון שהם צריכים להיות פונקציונליים גם במסכים משניים רגילים. עם זאת, תוכלו להשתמש בשטח הזה בתור משטח מגע, או לעבור בין היישומים של המשחק באמצעות תנועות אותן המשטח – ולא היישום עצמו – יזהה. את ההגדרות האישיות שלכם ל-Deathstalker תוכלו לשמור בשירות הענן של רייזר, ולגשת אליהן מכל מקום.


והמחיר? 250 דולרים, עם תאריך השקה עולמי במהלך חודש ספטמבר.

עוד בנושא:

רייזר מציגה את ליין העכברים והמקלדות שלה

  • עוד באותו נושא:
  • רייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully