וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיות חדשות תחשפנה בספטמבר

נוקיה ומיקרוסופט הולכות להכריז על המכשירים החדשים שלהם, הראשונים עם Windows Phone 8 שתומך בעברית

שבוע לפני הצגת האייפון הבא (על פי שמועות, כמובן), תנסה נוקיה לגנוב לאפל את ההצגה. ענקית הסלולר, שנמצאת בשנים האחרונות בקשיים ומהמרת כבר שנה על מערכת ההפעלה Windows Phone, שלחה לעיתונאים אמריקאים הזמנות לאירוע שיתקיים ב-5 בספטמבר בניו יורק. במהלך האירוע, צפויה החברה לחשוף את הליין שלה ל-Windows Phone 8, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה.


WP8, ומכשירי הנוקיה שיושקו עמה, יהיו רלוונטיים גם לשוק הישראלי, לאחר מספר שנים בהם נוקיה ומיקרוסופט לא שיחקו תפקיד משמעותי בשוק המקומי. למערכת ההפעלה החדשה תמיכה מלאה בעברית, וחנות האפליקציות שלה עובדת כבר עכשיו בישראל. בין החידושים הגדולים בגרסה הזו ניתן למצוא סידור חדש למסך הבית וסביבת פיתוח חדשה שנועדה לקשר בין האפליקציות של ווינדוס פון לבין אלה שמפותחות עבור Windows 8.

רק כמה שעות לפני שההזמנה נשלחה, פורסמה ברשת תמונה של מכסה מסך עם הלוגואים של נוקיה ושל Windows Phone 8, כאשר מדובר במסך בגודל 4.3 אינץ'. שבוע לפני כן, פרסם אתר סיני תמונות אבטיפוס של המכשיר, אך לא ידוע עדיין מהו המפרט שלו.

כמו כן, יש לזכור כי לאחר השקת WP8, נוקיה לא תהיה היחידה שצפויה לנסות ולהביא מכשירי חלונות לשוק הישראלי. גם סמסונג, על פי דיווחים לא מאומתים, עובדת כיום על טלפוני Windows Phone, כמו גם חברות נוספות.

גילוי נאות: וואלה! ויורוקום, נציגת נוקיה בישראל, נמצאות באותה הבעלות.

עוד בנושא:

מסיבת העיתונאים הודלפה לפני שבוע וחצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully