וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Frimper תעשה לכם וידאו-דייט

עידו קינן

23.8.2012 / 15:26

אפליקציית היכרויות חדשה שואפת להביא את הדייטינג המקוון למקום חדש - על ידי שילוב של ספיד דייטינג וצ'ט רולט

שידוך בין אתר הכרויות, צ'טרולט, פייסבוק וספיד-דייטינג הוליד את Frimper, אפליקציה אותה מכנים יוצריה הישראלים "אפליקציית ספיד-וידאו-דייט". "הכל התחיל בגלל שנמאס לי מהשיטה הישנה והמסורבלת לחיפוש דייט באתרי היכרויות", מספרת מעין קמחי, שהקימה את פרימפר, שילוב של המילים First Impression (רושם ראשוני), יחד עם איתמר קורן, חבר מלימודי התואר הראשון. הפלטפורמה פותחה במשך 3.5 חודשים, זכתה בתחרות הסטארטאפים Exit10 וגייסה 100 אלף דולר מאנג'לים (משקיעים פרטיים) מחו"ל.

איך זה עובד? המערכת מוצאת התאמות ומציעה לשני הצדדים להשתתף בצ'ט וידאו - אפשרות שפתוחה כרגע רק בין השעות 22:00-23:00, אולם בהמשך תיפתח גם בשאר שעות היממה. לשני הצדדים יש עשר שניות ללחוץ על כפתור סירוב, ואם אף אחד מהם לא לחץ עליו הם נכנסים לצ'ט וידאו בן ארבע דקות. אם שני הצדדים החליטו שמתאים להם, הם יכולים להחליף פרטים או ליצור קשר דרך מערכת המסרים באפליקציה ולהמשיך משם. אם לא, הם ממשיכים הלאה לצ'ט הבא.

אפשר גם לוותר על הווידאו-צ'טים וליצור קשר עם משתמשים דרך מערכת המסרים הפנימיים. אף שבאפליקציה מוצגים רק שם פרטי, גיל ועיר מגורים, האקרים-צעצוע יוכלו לאתר את פרופילי הפייסבוק של המשתמשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם עשר שניות ללחוץ על הכפתור/מערכת וואלה!, צילום מסך

משדכים לפי חוכמת ההמונים

המשתמש נרשם לאפליקציה דרך פייסבוק, מעדכן את הפרופיל האישי (השם, המין ותאריך הלידה נשאבים מפרופיל הפייסבוק, כל השאר ניתן לבחירה), בוחר אם לכלול את חברי הפייסבוק שלו כשידוכים פוטנציאליים, ומתחבר. האפליקציה מציגה שידוכים פוטנציאליים, והמשתמש מזיז את הסליידר ליד כל אדם שנראה לו. ככל שהוא מעוניין יותר באותו אדם, הוא צריך למשוך את הסליידר יותר למעלה. התאמת המשודכים הפוטנציאליים מתבצעת לפי קריטריוני התאמה קשיחים שהמשתמשים בוחרים (כמו גיל, מין ועיר מגורים), מאפייני אישיות וחוכמת ההמונים.

"עשיתי תואר ראשון בהתנהגות ארגונית בבן גוריון ושני בהתנהגות ארגונית בתל אביב. העולם שאני מגיעה ממנו זה פסיכולוגיה", מסבירה קמחי את האלמנט האחרון, שמתבסס על כלים שמאפשרים למשתמש לדרג את האדם שמולו בצ'ט בסולם של חמישה כוכבים, ולבחור תגיות שמתארות את אותו אדם ("חברותי", "יעיל" וכו'). האפליקציה פתוחה בגירסת בטא בישראל, והשימוש בה כרגע הוא בחינם – "לשמחת הישראלים המוחים בשלהי הקיץ (שחווים את המיתון על בשרם), בארץ כרגע אנחנו פילנטרופים ורק מקווים לשמור לעצמנו ככה מקום בגן עדן", אומרת קמחי. "כשנגיע לחו"ל, 'נהרוס' את שוק האונליין הדייטים המיושן ובאמת נספק ערך מוסף למשתמשים, נשתמש במודל פרימיום - יהיו פיצ'רים מסויימים בתשלום, כמו גם מנוי חודשי לטובת שימוש חופשי בכל הפיצ'רים שבאתר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פרימפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully