וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפונים וטאבלטים -הם בכל מקום

28.8.2012 / 12:46

מחקר מראה שקצב אימוץ מכשירי iOS ואנדרואיד עובר בהרבה את קצב האימוץ של כל טכנולוגיה אחרת בהיסטוריה

הקצב בו מאמץ הציבור מכשירים על מערכות הפעלה iOS של אפל ואנדרואיד של גוגל עובר את קצב האימוץ של כל טכנולוגיה אחרת בהיסטוריה - כך מגלה דו"ח של חברת המחקר Flurry. לפי הנתונים שמציגה החברה, "מכשירים חכמים" נכנסים לשוק בקצב המהיר פי 10 מזה של מחשבים אישיים בשנות ה-80 ופי 2 מקצב חדירת האינטרנט בשנות ה-90. קצב האימות גם מהיר פי 3 מזה של ההתחברות לרשתות חברתיות בשנים האחרונות. Flurry מעריכה שלפני חודשיים היו בשוק העולמי 640 מיליון מכשירי iOS ואנדרואיד.

בראש המדינות המאמצות את מערכות ההפעלה החדשות נמצאות ארצות הברית (165 מיליון מכשירים) וסין (128 מיליון מכשירים)ן, כאשר סין הולכת וסוגרת את הפער. במהלך השנה האחרונה נוספו לשוק האמריקאי 30 מיליון מכשירים, ולשוק הסיני - 100 מיליון. אם יימשך קצב אימוץ זה - קיים סיכוי שסין תעבור את ארצות הברית בחודשים הקרובים. סין היא המדינה בה מספר המכשירים עולה בקצב המהיר ביותר (401% בשנה), כאשר אחריה נמצאות צ'ילה (279%) וברזיל (220%).

Flurry מאבחנת שלא רק אימוץ המכשירים הוא מגמה עולמית (ולא רק מערבית), אלא גם שימוש באפליקציות. עם זאת, החברה גילתה שבשוק האמריקאי השימוש באפליקציות פחת לטובת גלישה "רגילה" ברשת - נתון שאולי ניתן להסביר בעליה במספר מחשבי הלוח בשוק - המאפשרים שימוש נוח יותר בדפדפן אינטרנט רגיל לעומת סמארטפונים. בעוד ביולי 2011 השימוש באפליקציות היווה כחצי מהשימוש במכשירים החכמים, ביולי 2012 הוא היווה רק מעט יותר משליש (36%). בשאר העולם דווקא חלה עליה בשימוש באפליקציות - בין 7% ל-9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully