וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית הנסיך הארי: כולנו הנסיך העירום

28.8.2012 / 15:15

הסתבכותו של הנסיך הארי יצרה תופעה בה מאות אנשים מצטלמים בעירום כמחווה לכבודו ותמיכה בו - כולל ישראלים

תמונותיו של הנסיך הארי עירום בלאס וגאס ממשיכות להסעיר את העולם - ואת הרשת. קבוצת פייסבוק בשם "תמכו בנסיך הארי בהצדעה עירומה" כוללת כבר יותר מ-13,000 חברים - שחלקם מעלים תמונות של עצמם - גברים ונשים - בעירום או עירום חלקי, כמחווה לנסיך שהסתבך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצדיעות להארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד עתה הועלו לקבוצה כבר מאות תמונות, כאשר לא מדובר רק על אזרחים מן השורה: גם חיילים מצטלמים בעירום לכבוד הארי - חלקם מכסים את גופם בנשקם האישי בלבד. אך קשה להאמין שמחוות הסולידריות הזאת תפטור את הארי מהעונש שיקבל כאשר יחזור לבסיס הצבאי בו הוא משרת בסאפוק שבמזרח אנגליה. ידוע כבר כי מתוכננת לו שיחה עם מפקדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצדיעים להארי בפקודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם גם ישראלים לוקחים חלק במחווה? רפרוף קצר על הדף גילה תמונה של חיילים ישראלים כשלגופם רק נשק וכומתה. את התמונה העלה משתמש בשם אוהד רון, שכתב "חיילים ישראלים מצדיעים לך, הנסיך הארי". עם זאת, צופים חדי עין איבחנו כי מדובר בתמונה ישנה - שכן החיילים בה משתמשים בנשק שכבר יצא משימוש בצה"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בארץ מצדיעים להארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקים קבוצת הפייסבוק, ג'ורדון וויילי בן ה-29, לא מסתפק רק בזה. הוא העלה לאוויר אתר קטן שמרכז את היוזמה שלו ואף פתח חשבון בטוויטר. בחשבון אמנם יש בשעה זו רק שני ציטוטים, אך מי שיריץ חיפוש על התגית #Salute4Harry יגלה כבר כמה עשרות ציוצים הממשיכים בשיטת קבוצת הפייסבוק וכוללים תמונות של אזרחים בתמונות הצדעה עירומות להארי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרשנות פאלית - על אחריותכם בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully