וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה שותפה רווקה להופעה

עידו קינן

28.8.2012 / 16:33

לגיא ניר יש כרטיס VIP מיותר להופעה של הרד הוט צ'ילי פפרס. אז הוא ביקש מנשות פייסבוק להציע את עצמן כבליינד-דייט

לפני שנה, מספר גיא ניר, הוא היה במערכת יחסים עם מישהי וקנה לשניהם כרטיסי VIP (ב-1200 שקל לכרטיס) להופעה של רד הוט צ’ילי פפרז, שתתקיים בעוד שבועיים. ההופעה לא התבטלה (בינתיים), אבל היחסים כן. במקום למכור את הכרטיס הנוסף, ניר - סטונדט למדעי המחשב בן 27 - מנסה למצוא דרך פייסבוק דייט להופעה:

"אז אם את בחורה חמודה, בין 23-28, שאוהבת מוסיקה טובה, לא מעשנת, אשת שיחה (האח הגדול לא נחשב) ומוכנה לקחת את הצ’אנס בלשבת לידי במקומות הכי טובים שאפשר להשיג להופעה הזו – השמיעי קול. מוזמנים להפיץ הלאה, לעשות לייק, לשתף, או לגחך. **המודעה מנוסחת בלשון נקבה כי אני סטרייט.** "

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכה לבחורה חמודה בין הגילאים 23-28. כרטיס VIP להופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעה לגיטימית או 'כסף קונה הכל'?

“הבחורה לא חייבת לי כלום”, הוא אומר. “יהיה מאוד נחמד אם דרך הרעיון הזה יתפתח משהו, אבל בכל זאת, אני לא מצפה להיות עם מישהי בתמורה לכרטיס. קרא לזה רגע של פילנטרופיות. קיבלתי המון תגובות, הרבה יותר ממה שחשבתי שאקבל.. קראתי את כולן, אני פשוט לא ממהר להחליט כי בכל זאת.. פתאום ים בנות מציעות כל מיני הצעות והרעיון הוא גם להכיר מישהי ולא זו שתהיה הכי ‘זונת רד הוט’”.

חלק מהגולשים ממש אהבו את הרעיון. אחרים מאוד מאוד לא (“מי שזו לא תהיה, היא באה איתך רק בשביל ההופעה בחינם. רק שזה יהיה לך ברור. כן?”; “נראית כמו דרך מעולה להשיג בחורה שאוהבת אותך בשביל האופי שלך”). בוטה מכולם הייתה עינב איזק: “כן, אז היום כסף קונה הכל. כולל דייט עיוור דרך האינטרנט – העיקר שתהיה רווקה וצעירה. טוב שגם לא שאלת מה גודל החזה. אתה מגעיל אותי משתי סיבות – א. שזאת הדרך שלך להשיג דייט או ליצור קשר עם נשים, שוחד מגעיל לאור יום. ב. שככל הנראה אתה מוקצה חברתית באופן כל-כך נוראי, שאין לך אף חבר אחד או בן משפחה שאיתו תרצה לחלוק את חוויית ההופעה. בנות שמגיבות פה – ברצינות? עד כמה אומללות ומשועממות אתן שתרצו לשבת ליד בן אדם דוחה כזה? זר מוחלט שאולי גם יתקוף אתכן מינית. אני הייתי משלמת את מחיר הכרטיס VIP כדי שגברים כמוך יעלמו מן העולם!”

נור לי הראל, שהציעה את עצמה כדייט, השיבה לה בבוטות דומה: “עינב, סלחי לי על הביטוי , אבל מי שם לך חול בוואגינה? א. זו דרך ממש מקורית להשיג דייט וגם גאונות של שימוש בגימיק על גבי מדיה חברתית כדי לשווק את עצמך מעל כל הפנויים פנויות שיש ברשת בכל הקבוצות בסגנון ‘חברים משווים חברות שוות בין חברים שובבים’. ב. תמיד קל למצוא מישהו שיבוא איתך להופעה כזו או פשוט למכור את הכרטיס, אבל ממש לא קל לגדל זוג ביצים שיוציא אותך לכזו הרפתקה. אני לא מבינה איך לפי זה את שופטת את הכישורים החברתיים שלו. ג. גם אני זרקתי את השם שלי לכובע ואני ממש לא אומללה וממש לא משועממת. גם לי מתחשק לצאת להרפתקה שלא שונה מכל בליינד דייט אחר חוץ מהעובדה שאני יודעת בדיוק לאן הוא ייקח אותי ושה-40 דקות הראשונות לא יתבזבזו על חיפוש חניה. ההבדל היחיד תכלס בעיניי הוא שאני לא יודעת עד כמה נוח לי לנצל כרטיס כזה יקר כשבדרך כלל אני אפילו לא נותנת לגבר לשלם לי על הקפה בדייט ראשון. נראה לי שאם פירשת כזה צעד רומנטי, אמיץ ומשעשע כאונס פוטנציאלי – זה הופך אותך לאומללה והמשועממת מבין שתינו”.

"בעזרת הפרושיאנטה, יוכל להתפתח גם משהו רומנטי"

ניר עצמו פרסם מספר תגובות לדבריה של איזק (התשובה הראשונה והעצבנית: “הבחורה האחרונה שאנסתי עדיין בבית חולים, ולכן אני לא יכול לקחת אותה. שיהיה לך יום מקסים”), ובין השאר כתב: “עינבוש, לא יודע למה נכנסת איתי לדו קרב ראש בראש אבל בואי נזרום איתך: מי שפנתה אליי ברצינות קיבלה את כל הפרטים. כבר הבהרתי מראש שאני לא מצפה לחתונה, אבל כדי ליהנות, מה לעשות, אני מחפש מישהי בטווח גילאים שאולי, מי יודע, בעזרת הפרושיאנטה, אם ירצה הפלי, יוכל להתפתח גם משהו רומנטי. לא חובה. לא רוצה לביות מקורי או לעשות ‘קולולושה’ מהגג של עזריאלי כשמלא בנות חוסמות את איילון לשני הכיוונים ומחכות לכרטיס. ככה שלצאת עם בת 15 זו לא אופציה, לא מעשנת – מכיוון שאני בעצמי לא מעשן ולא אוהב את זה – אשת שיחה – כי לשתוק זה 2007, וחובבת מוסיקה – כי זו מהות ההצעה. לבוא לראות ביחד מופע מוסיקלי. לא טוב לך? לכי תנגני את הפתיחה של אנדר דה ברידג’ על דו ומי מינור. אבל תפסיקי, בבקשה, להשמיץ”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully