וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק תפרוס תשתית סיבים אופטיים בכל הארץ

29.8.2012 / 14:00

בזק הודיעה על תחילת פרוייקט ה-"Fiber NGN", שמטרתו לייצר תשתית לאספקת רוחבי פס גדולים מהקיימים היום

חברת בזק הודיעה היום (ד') על תחילת פרוייקט ה-"Fiber NGN" - פריסת תשתיות סיבים אופטיות בכל הארץ, זאת במטרה שיגיעו קרוב ככל הניתן לבתי המנויים. פריסת התשתית האופטית תחל לאחר שדירקטוריון בזק אישר היום לחברה להרחיב את התשתית ולפרוס סיבים אופטיים, תוך ביצוע תכנון מפורט של הפרוייקט, ניסויים בטכנולוגיות המתקדמות ורכישת ציוד נדרש. החברה תחל כבר השנה בתכנון ובביצוע פריסה במספר ערים בישראל, ותאיץ את קצב הפריסה במהלך 2013. המטרה היא שכבר ב- 2013 התשתית תגיע למאות אלפי בתי מנויים בישראל.

מדובר בשלב נוסף בפרוייקט ה-NGN, לקראת כניסה עתידית של החברה לאספקת רוחבי פס גדולים מהקיימים היום, ושירותי תקשורת מתקדמים - שיפעלו על בסיס טכנולוגיות אופטיות חדשניות. במסגרת הפרוייקט, תרחיב בזק את פריסת הסיבים האופטיים לקירבת בניינים ובתים ברחבי ישראל (FTTH/B). הפרוייקט יבוצע בכמה שלבים ובאופן מודולרי, כך שניתן יהיה להתאימו לטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיתפתחו בשנים הקרובות.

כיום מספקת רשת ה-NGN הקיימת של בזק קצבים של עד 100 מגה. בתחילת השנה, בזק החלה בניסוי ה- Fiber NGN בפתח תקווה כשמטרתו היתה לבחון את הדרך האופטימלית לפיתוח הרשת לדור הבא. במסגרת הניסוי, חיברה בזק מאות מלקוחות החברה לטכנולוגיה החדשה, והכתירה את הניסוי בהצלחה.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק

עוד בנושא:

- בזק תשיק חיבור אינטרנט במהירות של 200 מגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully