וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2012: סוני מציגה לפטופ סליידר עם מסך מגע וטאבלט מעודכן

במסיבת העיתונאים שקיימה סוני בתערוכת האלקטרוניקה הציגה לפטופ עם מסך מגע וסליידר, וטאבלט שמצטרף לסדרת Xperia

סוני מציגה לפטופ סליידר עם מסך מגע בגודל 11 אינץ', טאבלט חדש ושלושה דגמי טלפונים סלולריים. החברה השיקה היום (ד') בתערוכת IFA המתקיימת בברלין את קו המוצרים החדש שלה, ובראשו מכשירים עם מסך מגע: מחשבי טאבלט עם 'חלונות 8', טאבלט עם מערכת ההפעלה אנדרואיד ושלושה מכשירי סלולר אנדרואידיים.

המכשיר המסקרן ביותר באירוע הוא Vaio Duo 11 - מחשב עם מסך מגע ומקלדת שמובנית תחתיו, אשר נחשפת כאשר מחליקים את המסך למעלה ומעמידים אותו בזווית נוחה לצפיה. המחשב, עם מסך בגודל 10.6 אינץ', כולל מעבד של אינטל מסדרת Core i5, מה שיאפשר לו להריץ את "חלונות 8" בגרסתה המלאה. המחשב מגיע עם שטח אחסון של 64 או 128 מגהבייט, ושכבת מגע שמאפשרת שימוש בעט מגע. המחשב השני עם מסך מגע שהוכרז, Tap 20 הוא "טאבלט" נייח עם מסך 20 אינץ', ומעמד אותו ניתן לסדר כך שהמחשב יהיה בזווית מאוד חדה, או בזווית של מחשב נייח רגיל.

מחשב הלוח החדש של סוני, ה-Xperia Tablet S, כולל מסך בגודל 9.4 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 1280x800מעבד טגרה 3 ושטח אחסון פנימי של עד 64 ג'יגה. הוא עובד על גרסה 4 של מערכת ההפעלה אנדרואיד והוא קל מעט יותר מאשר הטאבלטים שהציגה סוני בתערוכה של השנה שעברה - 600 גרם. סוני מבטיחה שלטאבלט יהיה שדרוג לגרסה החדשה של אנדרואיד, המכונה Jelly Bean. מחיר המכשיר יהיה בן 399 ל-599 דולר - בהתאם לנפח הפנימי.

מנסים לשכנע את הקהל לא להתייאש

אך בסוני לא שוכחים אנשים שרוצים מסכים ביתיים, לא מסכי מגע. עבורם הציגה החברה מסך בגודל 84 אינץ', עם רזולוציה 4K (פי 4 מ-Full HD). המסך מסוגל להמיר כל תוכן ל-4K, וכולל עשרה רמקולים שמובנים בתוכו. הוא אמור להיות מושק בתקופת החגים הקרובה, אף מחירו לא נחשף עדיין.

לכל אורך מסיבת העיתונאים, ניכר היה כי בסוני מנסים לשכנע את העיתונאים - ודרכם את הקהל, לא להתייאש מההיצע של החברה. המנכ"ל החדש, קאז היראי, דיבר על הניסיונות שלו לעדכן את קווי המוצרים על רקע שוק תחרותי מאוד. נזכיר כי בשנים האחרונות, ירד נתח השוק של סוני כמעט בכל קטגוריה בה היא מתחרה - ממסכים ועד טלפונים. בו בזמן, עדיין מדובר באחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות, והורסטיליות בעולם. "החברה הזו לא יכולה לעמוד במקום" אמר היראי באירוע.


עוד מתערוכת IFA 2012:

- IFA 2012: סמסונג הכריזה על Galaxy Note 2, מצלמה חדשה ומחשבי 'חלונות 8'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully