וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה ענה לשאלות גולשים באתר Reddit

30.8.2012 / 16:35

כמעט ללא הודעה מוקדמת התיישב נשיא ארצות הברית ברק אובמה וענה במשך חצי שעה על שאלות גולשי אתר Reddit

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשאול שאלות את נשיא ארצות הברית? אם גלשתם אתמול באתר החדשות החברתיות Reddit - יכולתם לקבל הזדמנות לכך. האתר הבטיח "אירוע מיוחד של 'שאלו אותי מה שאתם רוצים'" וקיים - כאשר זמן קצר לאחר מכן התיישב הנשיא ברק אובמה בצורה מפתיעה וענה לשאלות הגולשים במשך כחצי שעה. סך הכל הספיק אובמה לענות על עשר שאלות, מה שהשאיר יותר מעשרת אלפים שאלות גולשים אליהן לא הגיע. למעשה, ההסתערות על האירוע הווירטואלי הייתה גדולה כל-כך, שרבים התקשו להיכנס לאתר Reddit בשל העומס על השרתים.

בין השאר נשאל אובמה על חופש האינטרנט ומה יהיו חלקו במצע של המפלגה הדמוקרטית בבחירות 2012. "איכפת לי מזה מאוד. נילחם בעוצמה כדי לוודא שהאינטרנט ישאר פורום פתוח לכולם. לא אזוז מהעקרון הזה, והוא יהיה חלק מהמצע שלי", ענה. בנוגע לחקר החלל השיב ש"לווידוא שאנו נשארים בחזית חקר החלל יש חשיבות גדולה עבור הממשל שלי. פטירתו של ניל ארמסטרונג השבוע היא תזכורת על הפלא שתוכנית החלל שלנו סיפקה עבר. המפתח הוא השקעה במחקר חדשני שיכול לקחת אותנו לשלב הבא". הנשיא ענה על עוד מספר נושאים, ביניהם המלחמה באפגניסטן ("בכל פעם שאנו שולחים את בנינו ובנותינו אל הקרב אנו יודעים שלא כולם יחזרו הביתה בשלום, ויש לזה משקל כבד"), אך תשובותיו היו מנוסחות בצורה רשמית ופורמלית מאוד, ולא נתנו תחושה של שיחה אמיתית. תשובותיו של הנשיא זכו ל-6,500 תגובות תוך כחצי שעה.

אובמה כבר אירח אירוע וירטואלי ברשת החברתית גוגל פלוס וענה על שאלות בטוויטר, והוא רשום זה זמן רב לכל שירותי הרשת הבולטים - פייסבוק, טוויטר (כאמור), פורסקוור, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. את האירוח ברדיט סיכם במילים "לא רע". כך גם יכול לסכם זאת האתר, ששבר שיאי כניסות בזמן אירוח אובמה (200,000 איש בו זמנית), וזכה לפרסום תקשורתי רב - כולל כניסה לרשימת השמות השכיחים ביותר בטוויטר באותה השעה. כל זאת בעיתוי שנוח מאוד גם לנשיא עצמו, שכן במקביל מתנהלת הוועידה של המפלגה הרפובליקנית.

תשובות הנשיא אובמה ב-Reddit


עוד בנושא:

- אובמה מצייץ בטוויטר
- אובמה נרשם לפורסקוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully