וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד airbnb ניית'ן בלצ'רקזיק: "קהילת המשתמשים הישראלים צמחה פי 7 בשנה"

5.9.2012 / 12:36

אתר airbnb, המספק שירות שכירת דירות וחדרים למטיילים, מרחיב את מעורבותו בשוק הישראלי, בו הוא צומח במהרה

"יש לנו בישראל קהילה שהולכת וגדלה. כיום יש בתל-אביב 3,000 דירות וחדרים המוצעים להשכרנו דרכנו, והצמיחה מהירה מאוד - פי 7 תוך שנה". כך גילה היום במסיבת עיתונאים ניית'ן בלצ'רקזיק, אחד משלושת מייסדי אתר airbnb.com וסמנכ"ל הטכנולוגיות שלו.

airbnb הוא שירות המאפשר למטיילים למצוא דירה או חדר המושכרים על ידי אנשים פרטיים בעיר אליה מועדות פניהם, ב-192 מדינות ברחבי העולם. האתר נותן תשתית לאינטראקציה בין שני הצדדים, הכוללת חשיפה של הנכס, תקשורת בין המשכיר לשוכר הפוטנציאלי, הזמנה ותשלום עליה. כל אלו מתבצעים ישירות באתר/

airbnb הוקם לפני ארבע שנים, ובשנה האחרונה הוא גדל בצורה מהירה מאוד - כאשר ישראל (עם דגש על תל-אביב) היא אחד מהיעדים המבוקשים ביותר בו. הפופולריות של ישראל ב-airbnb הביאה לארץ את בלצ'רקזיק, המתארח כאן בשורה של אירועים הקשורים לאתר ונפגש עם עיתונאים. במסיבת העיתונאים הבוקר, שהתקיים בדירה התל-אביבית בה מתארח בלצ'רקזיק בישראל (שהושגה, כמובן, דרך airbnb) סיפר שעוד מתחילת ימי השירות נרשמה בו התעניינות רבה בישראל, אותה הוא מייחס לאופי המקומי - יזמות, פתיחות, קבלת אורחים - וכמובן הנושא הכלכלי. "מארח ממוצע שלנו בתל-אביב מרוויח 6,400 שקל על חודש בו הוא משכיר את דירתו. על בסיס שנתי - כאשר מנכים חודשים בהם הוא לא מציע את הדירה להשכרה - הוא מרוויח בממוצע 22,000 ש"ח בשנה.

בלצ'רקזיק הצהיר כי עברית תתווסף לעשרים השפות להן תורגם אתר airbnb. "השאלה היא רק מתי. בינתיים - כבר הכנסנו תמיכה בשקלים".

הכתבה המלאה על airbnb - בסוף השבוע בוואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully