וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמוקרטים מנצחים את הרפובליקנים - ברשתות החברתיות

5.9.2012 / 15:46

28,000 ציוצי טוויטר בדקה נשלחו על נאומה של מישל אובמה בוועידה הדמוקרטית - כמעט כפול ממספר הציוצים על נאום רומני

אשת נשיא ארצות הברית מישל אובמה נתנה הלילה (שעון ישראל) נאום סוחף בוועידה הדמוקרטית. כמה סוחף הוא היה? מספיק כדי לייצר 28,000 ציוצים עליו בטוויטר בכל דקה במהלכו. בכלל, ניתן לומר שבבחירות הטוויטר - הדמוקרטים כבר ניצחו את הרפובליקנים. כבר בלילה הראשון של הוועידה הדמוקרטית צויצו יותר משלושה מיליון ציוצים הנושאים את התגית #DNC2012 (תגית הוועידה), כאשר כל שלושת הימים של הוועידה הרפובליקאית זכו לארבעה מיליון ציוצים (עם התגית המקבילה #RNC2012).

נאומה של מישל אובמה לא רק עבר את מספר הציוצים לה זכה הנאום של מקבילתה אן רומני - אלא גם את זה של המועמד בעצמו. נאומו של מיט רומני בוועידה הרפובליקאית זכה ל-14,289 ציוצים בדקה ברגעי השיא שלו - כמעט חצי ממישל אובמה.

שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית העמידו פלטפורמה דיגיטלית נכבדה, הפעילה ברשתות החברתיות הגדולות, אך הנשיא אובמה כבר מיומן בשימוש באחת כזו - שכן בקמפיין הקודם שלו לפני ארבע שנים היטיב לנצל את הרשת, לגייס דרכה תרומות ותומכים ולבסוף גם לנצח בעזרתה. לקמפיין של רומני, כך נראה, יש עוד עבודה רבה כדי לעבור את הפופולריות האינטרנטית של אובמה. ואם בישראל אומרים על מועמדים מסוימים שהם "תמיד מנצחים בסקרים ומפסידים בבחירות" - במטה רומני בוודאי היו שמחים לאמץ ביטוי דומה על ניצחון באינטרנט.


עוד בנושא:

- משתמשת חדשה בפינטרסט: מישל אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully