וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הכריזה על שירות VOD בלעדי לטלוויזיות שלה

6.9.2012 / 11:52

סמסונג חתמה על הסכם תוכן עם אולפני דיסני ועם רשת, ותספק למסכיה שירות VOD בלעדי עם מאות תכנים מסוגים שונים

סמסונג נכנסת לתחום התוכן. במסיבת עיתונאים שקיימה היום (ה') החברה בתל-אביב היא הכריזה של שירות SmarTVod - שירות הזרמת תכני מדיה ברזולוציה גבוהה דרך האינטרנט ישירות לטלוויזיות החכמות של החברה. סמסונג חתמה על הסכמי תוכן עם אולפני דיסני וזכיינית הטלוויזיה הישראלית "רשת", לצד שורה של תכנים מאולפנים מובילים, הכוללים סרטים, הופעות, תוכניות ילדים, סרטים דוקומנטריים ועוד. דיסני תספק לשירות סרטים באורך מלא, ורשת תספק עבורו את כל תוכניותיה.

השירות החדש יהיה זמין לכל דגמי מסכי סמסונג מסדרה D (שהושקה ב-2011) ומסדרה E (שהושקה ב-2012), וכן בנגני בלו ריי וצגי מחשבים תומכים (MFM). לתכנים המוצעים שני מסלולי תמחור: אפליקציה שמחירה 29.99 ש"ח לחודש ומספקת צפיה ללא הגבלה במאות תכנים, ותשלום לפי סרט - עבור סרטים חדשים (במחיר של 17.99 לסרט רגיל ו-22.99 לסרט בתלת-ממד). את התשלום יהיה ניתן להעביר ישירות דרך השירות על גבי הטלוויזיה - המספק חיבור מאובטח להזנת פרטי כרטיס אשראי. "כרגע אנחנו במשא ומתן עם אולפנים נוספים. עד סוף השנה נכפיל את מאות התכנים שכבר קיימים באפליקציה", אמרברק פלצ'י, מנהל השיווק של סמסונג ישראל. "אנחנו החברה היחידה בישראל בה יש עובד שכל תפקידו הוא להביא תכנים לטלוויזיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאות תכנים בשלב הראשון. ה-VOD של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

במצגת שערכה סמסונג לעיתונאים היא חשפה את ממשק השירות, שנראה פשוט ואינטואיטיבי. אנשי החברה סיפרו כי כל התכנים יתמכו באופציית Resume - משמע שיהיה ניתן להתחיל לצפות בסרט על מסך בסלון ולהמשיך לצפות בו היישר מאותה הנקודה על מסך בחדר השינה. כדי לספק תקשורת מהירה מספיק, התומכת בסרטים ברזולוציה גבוהה (של 1080p) הקימה סמסונג חוות שרתים ייעודית לשירות בישראל, המוקדשת להזרמת התוכן. עבור צפייה חלקה בהזרמת המדיה ממליצה סמסונג ללקוחותיה להצטייד בחיבור המספק לפחות 5 מגה המוקדשים למסך.

את השירות פיתחה ומתפעלת חברת Vonetize המתמחה בפיתוח אפליקציות ל- Smart TV, והינה שותפה של סמסונג במספר מיזמים ברחבי העולם ובישראל (אפליקציית אולימפיאדת לונדון 2012, Bollwood Movies, Baby Channel, DogTV Channel ועוד). השירות יהיה זמין ב-1 באוקטובר.


עוד בנושא:

- IFA 2012: סמסונג מציגה: טלוויזיה אחת, שני תכנים שונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully