וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון הכריזה על קינדל פייר HD

7.9.2012 / 11:17

הדגם הבא של הטאבלט מבית אמזון יגיע עם מסכים בגודל 7 -8.9 אינץ' ברזולוציה גבוהה. גם קורא אלקטרוני חדש הוכרז

אמזון הכריזה אתמול בערב (ה') על שורת מכשירי קינדל חדשים. גולת הכותרת של ההכרזה היא הקינדל HD - שני טאבלטים חדשים ברזולוציה גבוהה, עם מסך בגודל של 7 אינץ' ו-8.9 אינץ'. זה עם המסך הגדול ביותר הוא מעכשיו מתחרה אייפד לכל דבר, כאשר אפל מצידה צפויה על פי שמועות ודיווחים להשיק בחודשים הקרובים אייפד עם מסך 7 אינץ', שיהפוך אותה למתחרה של המכשיר השני והקטן יותר של אמזון.

דגם ה-8.9 אינץ' יכלול את המפרט הבא: מעבד כפול ליבה במהירות של 1.5 ג'יגה-הרץ, רזולוציה גבוהה 1920x1200, קישוריות דור רביעי, רמקולים סטריאופונים עם אודיו בשיטת דולבי, מצלמה קדמית ברזולוציה גבוהה לשיחות וידאו, אנטנת וויי-פיי משופרת שלטענת אמזון מסוגלת לאפשר מהירות הזרמת מדיה הגבוהה ב-40% מזו של האייפד. מכשיר עם נפח פנימי של 32 ג'יגה יעלה 499 דולר ומכשיר עם נפח פנימי של 64 ג'יגה יעלה 599 דולר. מכשיר עם קישוריות וויי-פיי בלבד יעלה 299 דולר לדגם עם נפח פנימי של 16 ג'יגה ו-369 דולר למכשיר עם נפח פנימי של 32 ג'יגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו גם ברזולוציה גבוהה. קינדל פייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם ה-7 אינץ' יכלול מפרט דומה, אך משונמך מעט: מעבד במהירות 1.2 ג'יגה ורזולוציה של 1280x800. דגמים אלו יגיעו בגרסת וויי-פיי בלבד, ללא אפשרות של קישוריות סלולרית. מכשיר עם נפח פנימי של 16 ג'יגה יעלה 199 דולר ומכשיר עם נפח פנימי של 32 ג'יגה יעלה 249 דולר. שני הדגמים כוללים טכנולוגייה חוסמת סינוור, שאמורה לאפשר להשתמש במכשירים גם באור שמש חזק.

מבחינת תוכנה שיפרה אמזון את טכנולוגיית ה-Whispersync, המאפשרת לשמור את מיקום המשתמש במשחקים ובספרי אודיו בתוך ענן המחשוב. היא אף הוסיפה למכשירים תוכנת דואר אלקטרוני המשתמשת ברזולוציה הגבוהה שלהם.

דגמי הקינדל פייר HD עם מסך 8.9 אינץ' צפויים להתחיל להיות משווקים ב-20 בנובמבר. דגמי ה-7 אינץ' יהיו זמינים כבר בשבוע הבא - ב-14 בספטמבר. מערכת ההפעלה Kindle Fire OS (המבוססת על אנדרואיד), עברה שורה של שדרוגיםת והיא כעת תומכת במספר חשבונות משתמש ובבקרת הורים.

עוד הכריזה אמזון על גרסה חדשה של הקורא האלקטרוני שלה. הקינדל Paperwhite מציע תצוגה חדה במיוחד ובניגוד לקודמיו כולל גם תאורה אחורית - המאפשרת לקרוא בו גם בחושך ללא צורך להדליק אור חיצוני. לטענת אמזון, למכשיר סוללה שיכולה להחזיק חודשיים - אפילו כאשר משתמשים במנורה שלו. לטענתה, יש למכשיר 62% יותר פיקסלים מאשר למכשירים אחרים והניגודיות שלו גבוהה ב-25%. דגם הנתמך על ידי פרסומות יעלה 179 דולר, ודגם ללא - יעלה 199. דגם עם קישוריות סלולרית יעלה 119 דולר עם פרסומות ו-139 דולר ללא. מכשירים אלו ישווקו החל מה-1 באוקטובר. אמזון מקבלת הזמנות לכל המוצרים שהוצגו כבר מעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully