וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מציגה: פלייסטיישן 3 חדשה

סוני תשיק גרסה דקה וקלה יותר לקונסולת הפלייסטיישן 3 הפופולרית שלה, וכן שירות פרימיום לפלייסטיישן ויטה

סוני מציגה פלייסטיישן 3 דקה יותר וקלה יותר; מביאה את שירות ה-Plus גם לבעלי קונסולת ויטה הניידת. במסיבת העיתונאים אותה ערכה סוני בתערוכת המשחקים של טוקיו הכריזה ענקית האלקטרוניקה על השקת גרסה מוקטנת לקונסולה הביתית שלה – פלייסטיישן 3. הגרסה החדשה, שגרסאותיה השונות תושקנה במהלך החודש וחצי הקרובים, קטנה יותר ב-20 אחוזים וקלה יותר ב-25 אחוזים מקודמתה.

שתי גרסאות של ה-PS3 החדשה תושקנה באירופה (וגם בישראל): אחת עם זכרון פלאש בנפח 12 גיגה ב-229 אירו ואחת עם כונן קשיח בנפח 500 גיגה ב-299 אירו. בארה"ב הגרסה הזולה תעלה 269$, כשהיא עם כונן קשיח בנפח 250 גיגה, Uncharted 3 ו-30 דולר לבזבוזים במשחק Dust 514, והגרסה היקרה תעלה 300 דולר, כשהיא עם כונן קשיח בנפח 500 גיגה ואססינס קריד 3.

בנוסף, הודיעה סוני כי שירות הפרימיום של פלייסטיישן 3 – PS Plus, יגיע גם לקונסולת הויטה הניידת. אם אתם כבר מנויים לשירות, שנותן לכם בתמורה לדמי מנוי חודשיים או שנתיים גישה למשחקים מוזלים ולמבחר משחקים בחינם (כל עוד אתם נשארים מנויים), לא תצטרכו לעשות מנוי חדש, ומנויים חדשים שיירשמו דרך הויטה יזכו להטבות גם בפלייסטיישן 3. מחיר השירות לא משתנה – 18 דולרים לרבעון או 50 דולרים לשנה שלמה.

ניתן להעריך כי העיצוב החדש של PS3 - שהינו השלישי במספר (הקונסולה המקורית הושקה ב-2006, ועברה מתיחת פנים ב-2009) ילווה את הפלייסטיישן 3 עד סוף חייה. ההערכות בשוק גורסות כי בשנה הבאה, תציג סוני יורשת ל-PS3, שתחגוג בנובמבר 2013 יום הולדת 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully