וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי בשמיים עם טוויטר

עידו קינן

19.9.2012 / 11:53

משתמש טוויטר קנדי החליט לתעד את טריפ ה-LSD שלו בדיווח חי ברשת החברתית. מסקנתו: "יש הרבה דברים ירוקים בעולם"

45 שנה אחרי שפול מקרטני היה לכוכב הפופ הבריטי הראשון שהודה בפומבי בשימוש ב-LSD, ובמקום לתת דוגמה לנוער ולשקר כמה זה נורא אמר למגזין "קווין" את האמת חסרת האחריות שסמים זה מגניב, קנדי המכנה את עצמו "גרי דביוסי" עשה ניסוי ודיווח על חווית הלס"ד שלו בשידור חי בטוויטר. וגם הוא חושב שזה קסם.

זה התחיל בשאלה לעוקבים: "ציוץ רציני: האם כדאי לקחת אסיד וללכת למסיבת ברביקיו של האחווה. אני סומך עליכם שתקבלו את ההחלטה הנכונה בשבילי". הציוץ הבא בנושא: "מאוד אוהב את הרעיון של ללכת לברביקיו האחווה על אסיד אבל אני לא בטוח אם זה יגרום להם לרצות לקבל אותי לאחווה יותר או פחות". תוצאות הביניים של ההצבעה: "אוקיי יש לנו 'כן' אחד מאוד מתלהב, פיברוט אחד [סימון הציוץ בכוכבית, בדומה ללייק בפייסבוק, ע"ק], ו'א?ה, לא הייתי עושה את זה' אחד. 15 דקות נותרו להצבעה לגבי השבת שלי". לציוץ הזה התקבלה התגובה שכנראה הולידה את הרעיון: "בבקשה תצייץ על אסיד אם אתה הולך על זה".

ההחלטה התקבלה: "קיי, יש לנו שלושה או ארבעה פיברוטים, ה'לא' המזהיר הופך ל'כן אם אתה מבטיח לצייץ בלייב' ואיום אחד לקרוא למשטרה. ובכן, אחלו לי בהצלחה, בבקשה תתפללו שלא תיכנס בי מכונית ושלא יעצרו אותי, ואנחנו הולכים לעשות את זה".

"ו....זה על הלשון".

"אני מרגיש כמו זיקית"

ברנדון וידאס, בן 21 מאריזונה, נכנס בינואר 2003 לחדר צ'ט ב-IRC והתפאר בכך שהשיג ערימה של תרופות מרשם. הוא הפעיל מצלמת רשת והזמין את המצ'טטים לצפות בו. חלק מהמשתתפים הזהירו אותו מליטול אותם. אחרים עודדו אותו. "אמרתי לכם שאני הארדקור", היו מילותיו הברורות האחרונות בצ'ט. הוא מת מצריכת יתר של תרופות, פטריות הזיה ואלכוהול.

דביוסי, לעומתו, לקח רק לס"ד ונשאר בחיים. החוויה הראשונה שלו הגיעה באוטובוס בדרך למסיבה. "בחורה חמודה", כלשונו, מתיישבת לידו ונשענת על הרגליים שלו כאילו הן משענת, מגלה שאלו הרגליים שלו ומתנצלת עמוקות. "זה היה חמוד בצורה מאוד מביכה", הוא דיווח, "אני חושב שאסיד הוא ללא ספק קסם".

חצי שעה אחרי נטילת הסם: "אני מרגיש מאוד שמח ויש לי מחשבות מוזרות: 'וואו האצבעות שלי נראות כל כך חיות' 'אני מרגיש כמו זיקית'". הודעה בהולה, כולה באותיות גדולות באנגלית ובלי פיסוק: "מה לעזאזל הבחור לידי העיף את חלון יציאת החירום אני צוחק כל כך חזק בואו נרד מהאוטובוס עכשיו". ואז: "*לעזאזל* הכל *כל כך* יותר יפה בלי חלון שמפריד בינינו. דברים ירוקים הם כל כך ירוקים, פרחים הם כל כך יפהפיים ומורכבים, דברים נוצצים נוצצים באופן קורן. אני שמח שהתקלחתי לפני שעשיתי את זה כי הריחות *מאוד מורגשים*". אבחנה: "ההוכחה הגדולה ביותר עד כה שהסמים האלו משפיעים עלי היא ההבדל בחתימה שלי. היא נראית כל כך הרבה יותר שמחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוויטר על LSD: כך זה נראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מתי כל הדברים הירוקים הגיעו לכאן?"

חושיו של דביוסי מתחדדים (או הופכים להזיות). חושי המישוש והראיה: "*וואו* הצל מרגיש כל כך נעים אני פשוט הולך לשבת בצל ולצפות באור משחק על כל הדברים ברחוב. אתם מודעים לכמות העצומה של משטחים מחזירי אור שאפשר לראות בעולם היומיומי. יש כל כך הרבה. למשל כל חלק וחלק של מכונית סטנדרטית יכול להחזיר אור ואתם יכולים לראות את קרני האור הללו כשהוא נוסע, וואו. [...] "יש כל כך הרבה דברים ירוקים בעולם. מתי כל הדברים הירוקים הגיעו לכאן, אני לא זוכר שהם הופיעו [...] פשוטו כמשמעו, כל נקודת אור בשדה הראייה שלי תופסת את תשומת לבי ונהיה קשה לצייץ. בואו נמצא עוד קצת צל". השמיעה, כשהוא מתחבר לאייפוד ומקשיב למוזיקה: "זה נהיה משוגע, רמת התפיסה שיש לי היום, אני יכול לשמוע רמות שמעולם לא הבחנתי בהן קודם לכן ברצועות הללו". גם הדיבור עם הטבע: "אני חושב שזה היום הכי יפה בחיים שאי פעם ביליתי מחוץ לבית. הצללים של העץ שתחתיו אני יושב נעו בעודי מצייץ זאת ואני מדמיין שזה הטבע אומר, 'כן, זה נכון'".

מישהו מציע לו ללכת לגעת במשהו מגניב. "נגעתי בעץ! אני לא יודע אם זה היה מספיק מגניב, זה הרגיש מאוד כמו איך שעצים מרגישים באופן נורמלי, אבל אהבתי את זה. נוגע בגניבה בכל העצים בצד הזה של הכביש. אופס זה עמוד תאורה. הנה זה עץ. אני אוהב את זה." בתשובה לניל, שכתב לו שהוא "מחבק עצים": "*אני לא מחבק אותו ניל העץ ואני רק ידידים*".

הלס"ד עושה אותו שמח, אוהב ורגשני. הוא חלק גלידה שקנה עם הומלס, וסיפר שהחוויה "גרמה לי להרגיש קליל, כאילו לקחתי חלק מהזוהר מהעולם החיצוני לתוך לבי". למחרת סיפר כי "כנראה שהדבר הכי טוב שאני יכול לזכור הוא אותי מסתכל על העצים כשהשמש שוקעת וחושב – 'וואו, עצים הם ענקיים. אני צריך להתחיל לקבל יותר קרני שמש כי אני אפילו לא קרוב להיות חזק או גדול כמו עץ'".

כדי לקרוא את כל הלייבטוויט, לכו לטוויטר של דביוסי ודפדפו אחורה עד ה-8.9 (שווה גם לקרוא את העדכונים שלו למחרת, אחרי שהשפעת הסם פגה), או קראו את הסיכום שהועלה לאתר סטוריפיי.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully