וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS 6 זמינה להורדה

מערכת ההפעלה החדשה של אפל זמינה למכשירים תומכים, ביניהם אייפון 3GS, אייפון 4 ואייפון 4S, כמו גם שני הדורות האחרונים של האייפד

iOS 6 זמינה להורדה. הגרסה החדשה למערכת ההפעלה של האייפון, האייפד והאייפוד טאץ' זמינה כעת להורדה בחינם דרך מכשירי אפל תומכים. אם ברשותכם אייפון 3GS, אייפון 4 או אייפון 4S; אייפוד טאץ' מהדור הרביעי או החמישי; או אחד משני דגמי אייפד האחרונים, תוכלו להתחיל את העדכון דרך תפריט ההגדרות, מדור כללי, מקש עדכון תוכנה.


באפל מתגאים ביותר מ-200 שיפורים בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, אך לא כולם יהיו זמינים לכל המכשירים. רק הדורות האחרונים - אייפון 4S ואייפד מהדור השלישי - יקבלו את מלוא העדכונים. כך, האייפד האחרון יקבל גישה לעוזרת הוירטואלית סירי ואל מפות 3D. אך כל המכשירים יוכלו ליהנות משירות המפות החדש, של אפל עצמה, כמו גם מאינטגרציה של פייסבוק וטוויטר אל תוך מערכת ההפעלה עצמה.

השקת מערכת ההפעלה החדשה מגיעה יומיים לפני שמגיע לחנויות בארה"ב ומספר מדינות נוספות (ישראל לא ביניהן) הדור החדש של טלפון ה-iPhone מבית החברה. אייפון 5, שהוכרז בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, יגיע כשהוא מצוייד כבר ב-iOS 6, וכך גם הדור החדש של אייפוד טאץ' שמושק במקביל.


מכיוון ששרתי אפל עמוסים בשעות האלה, צפו להמתנה ארוכה בזמן הורדת העדכון, בהנחה ואתם מעדכנים את מכשירכם כבר עכשיו. מעבר לכך, נזכיר כי לעיתים ההשקה של עדכון משמעותי מלווה בתקלות תוכנה, שמתוקנות לאחר כמה שעות או ימים, כך שהתקנת הגרסה בשעות הראשונות לזמינותה עלולה לגרור בעיות.

עוד בנושא:

אפל הכריזה על אייפון 5

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • ios 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully