וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפות של גוגל לאייפון - עדיין לא בקנה

יו"ר גוגל, אריק שמידט, אמר לעיתונאים כי גוגל עדיין לא הגישה לאישורה של אפל אפליקציית מפות משלה ל-iOS 6

מחכים ליום בו תוכלו לחזור ולהשתמש במפות של גוגל על אייפון עם iOS 6? ככל הנראה, המתנה ארוכה בפניכם. יו"ר גוגל, אריק שמידט, אמר היום (ג') לסוכנות הידיעות רויטרס כי החברה לא הגישה עדיין את הגרסה שלה לאפליקציית המפות לאפל, וכלל לא אישר שגוגל עובדת על יישום שכזה.

"אנחנו חושבים שהיה יכול להיות יותר טוב אם הם היו נשארים עם המפות שלנו, אך מה אני כבר יודע?" אמר שמידט. "מה היינו יכולים לעשות, להכריח אותם לשנות את דעתם? זו ההחלטה שלהם". נזכיר כי שמידט מתייחס לכך שב-iOS 6, מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, הוחלפו המפות של גוגל ביישום מיפוי של אפל עצמה.

היישום, שמתבסס על מידע ממבחר ספקים - ביניהם Waze הישראלית - נמצא בימים האחרונים במרכז של סערה תקשורתית, זאת בעקבות היותו לא מדוייק מהחריד בחלק מהאזורים. כפרים שלמים באנגליה הועברו ממקומם, הוראות ניווט לא מעודכנות בחלק מהמקרים, וגם בישראל ישנן בעיות עם כתובות ומסלולים.


מאז שהכריזה אפל כי תנטוש את המפות של גוגל ב-iOS 6, עלתה השאלה האם גוגל תגיש אפליקציה נפרדת לחנות היישומים של אפל. ואם כן, האם זו תאשר את האפליקציה, למרות שהיא מתחרה בצורה ישירה בפתרון של אפל. לדבריו של שמידט, גוגל ואפל נמצאות בתקשורת מתמדת "בכל מיני דרגים".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully