וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה חדשה: מכירת סלולרי ללא מטען

שיתוף פעולה חדש בין רשת הסלולר הבריטית O2 לבין היצרנית HTC יביא לשוק טלפון שיגיע בלי מטען

כמה מטענים של טלפונים ישנים יש אצלכם בבית? אחרי עשור בו כמעט לכל אחד יש טלפון סלולרי, כנראה שלא מעט. שיתוף פעולה חדש בין רשת הסלולר הבריטית O2 לבין היצרנית HTC יביא לשוק טלפון שיגיע בלי מטען, בדיוק מהסיבה הזו. לא ברור עדיין איזה טלפון זה יהיה, אך כבר ידוע שהוא יגיע רק עם כבל מיקרו-USB.

לטענת O2, לכשבעים אחוזים מלקוחותיה כבר יש מטענים תומכים בבתיהם, וברחבי בריטניה יש כ-100 מיליוני מטענים ששוכבים בבתים ללא שימוש. בו בזמן, המטרה של המיזם אינה רק אלטרואיסטית. נכון, הסרת המטענים מהמארז תורמת להקטנת כמות הפסולת, אך גם חוסכת לחברות הן את הצורך לארוז את המטען והן את עלויות השילוח שלו מהמקום בו הוא מיוצר.

בשנים האחרונות, יש באירופה מספר יוזמות שמטרתן לייעל את השימוש במטעני סלולר. כך, מחוייבים היצרנים שרוצים למכור את הטלפונים שלהם ברחבי האיחוד האירופי להשתמש בחיבור מיקרו-USB הסטנדרטי לצרכי הטענה, או לספק עם מכשיריהם מתאם לתקן הזה, כדי להפוך כל מטען לאוניברסלי. ואכן, מרבית היצרניות עברו להשתמש במיקרו-USB בשנים האחרונות, כשהיוצאת מהכלל הבולטת ביותר היא אפל, המתעקשת להשתמש במטען ייעודי משלה.

אפל אף הלכה צעד אחד קדימה כשהציגה את החיבור החדש שלה באייפון 5. על פי דיווחים, הכניסה החדשה מתקשרת עם שבב אימות מיוחד שנמצא בכבלים מקוריים של החברה. וכך, תם לו עידן הזמנות כבלים זולים מחנויות במזרח הרחוק - רק כבלים מקוריים יוכלו לעבוד עם המכשיר (ויש להניח שגם עם מכשירים ניידים הבאים מבית אפל), עד אשר היצרנים האחרים יצליחו לשבור את ההגנה.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully