וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגוגל: הורדת הסרטים שלכם מיוטיוב

משתמשי יוטיוב יכולים לייצא את הסרטונים שהעלו לשירות בחזרה, הודות להרחבת שירות Google Takeout

גוגל טייקאאוט מתרחב ליוטיוב. המיזם של גוגל שמטרתו לאפשר למשתמשים "להחזיר לעצמם" את התוכן אותו העלו לשירותי גוגל, על מנת לגבותו מחוץ לענן של החברה או להעביר לשירותים אחרים, כולל החל מאתמול (ד') את את אתר הסרטונים הפופולרי יוטיוב. מעכשיו, יוכלו משתמשי יוטיוב לייצא את הסרטונים שהעלו לשירות בחזרה, ולשמור את כולם יחד כקבצים נפרדים. עד כה, ניתן היה לייצא את הסרטונים רק אחד-אחד.

מדובר באחת ההרחבות המשמעותיות ביותר של Project Takeout, שכולל עכשיו בנוסף ליוטיוב גם את אלבומי התמונות של פיקאסה, אנשי קשר, תכני גוגל דרייב, תכני הרשת החברתית גוגל+ (ו-Buzz ז"ל), פרופיל גוגל, ותוכן משירות הטלפוניה Google Voice. בולט בהיעדרו שירות המייל Gmail, אותו גוגל עוד לא מאפשרת לכם לגבות, אך הדבר אפשרי באמצעות מגוון אפליקציות ושירותי צד שלישי.

המיזם מדגים את ההבדלים הפילוסופיים באגירת מידע בין גוגל לבין כמה ממתחרותיה הבולטות, דוגמת פייסבוק. בשנים האחרונות, מתרחש סכסוך מתוקשר בין שתי החברות, על רקע מנגנון בפייסבוק שמאפשר לחפש חברים ברשת החברתית על בסיס אנשי קשר בשירותים אחרים. כאשר גוגל חסמה את פייסבוק מגישה לאנשי הקשר שלה, עשתה זאת לטענתה מכיוון שפייסבוק לא משחררת מידע אחרי שהיא מתחילה לאגור אותו, ולא נותנת למשתמשים לקבל אותו בחזרה.


עוד בנושא:

- גוגל משחררת את המידע שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully