וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה חשפה את מחיר 'לומיה': גבוה יותר מהאייפון

נוקיה חשפה את מחירי מכשירי הדגל החדשים שלה. לומיה 920 יעלה 800 דולר - יקר יותר מייפון 5 ומגלקסי S3

נוקיה מתמחרת את מכשיר הדגל החדש שלה, Lumia 920, מעל אייפון 5 וגלקסי S3. ענקית הסלולר מפינלנד פרסמה היום (ה') את המחירים של הסמארטפונים החדשים שלה - Lumia 920 ולומיה 820, באירופה. כשהמכשירים יגיעו לשוק בנובמבר, הדגם היקר יותר יעלה כ-800 דולרים, ואילו הזול יותר יעלה כ-650 דולרים. מדובר במחירים גבוהים מאוד בהשוואה להיצע בשוק היום - לומיה 920 יעלה יותר מאייפון 5 ומגלקסי S3.

נוקיה החלה לפני כשנה וחצי בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט, במסגרתו אימצה את מערכת ההפעלה Windows Phone של החברה כמערכת העיקרית למכשירי הדגל שלה. אך שתי הגרסאות הראשונות של Windows Phone לא הצליחו לצבור נתח שוק משמעותי, וכעת מנסה מיקרוסופט שוב עם Windows Phone 8 החדשה.

נוקיה, יש לומר, אינה היצרנית היחידה שתעבוד עם WP8. יצרניות נוספות, ביניהן סמסונג ו-HTC, צפויות להביא לשוק מכשירים עם מערכת ההפעלה החדשה, אך מחיריהם טרם נחשפו. נזכיר גם כי Windows Phone 8 תהיה הגרסה הראשונה של מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט בדור הנוכחי שצפויה להיות מושקת בארץ, ולכלול תמיכה מלאה בשפה העברית. לא ברור עדיין מתי מכשירי WP8 הראשונים יגיעו לשוק המקומי.


עוד בנושא:

- נוקיה חשפה את לומיה 920 - מכשיר הדגל בעל הטעינה האלחוטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully