וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק הופכת לחנות מתנות

לראשונה בתולדותיה, פייסבוק מתחילה למכור מוצרים אמיתיים, באמצעות שירות של חנות מתנות

פייסבוק מתחילה למכור מתנות אמיתיות. לראשונה בהיסטוריה שלה, תחל הרשת החברתית הגדולה בעולם למכור פריטים אמיתיים (פריטים וירטואליים היא מוכרת כבר כמה שנים). לאחר שרכשה במאי האחרון את שירות המתנות Karma, פייסבוק משיקה אותו מחדש בדמות Facebook Gifts. יש להבהיר כי נכון לעכשיו, מדובר בהשקה רכה, למעט משתמשים, ורק בתוך ארצות הברית.


השירות החדש יאפשר לשלוח לאנשים מתנות כמו חולצות, גרביים, צעצועים, אוכל או כרטיסיה של סטארבאקס. החלק הייחודי כאן הוא שמקבל המתנה יראה התראה על כך שהיא בדרך מיד לאחר שהשולח הזמין אותה, ויוכל לקבוע לא רק לאיזו כתובת המתנה תגיע אלא גם לקבוע מידה במקרה ומדובר בבגדים. לחלופין, יוכל המקבל להחליף את המתנה למשהו אחר, שווה ערך, מהחנות של פייסבוק.


מאז הכריזה פייסבוק על השירות אמש (ו'), עלתה מניית החברה ב-6 אחוזים. הסיבה לכך היא שמנגנון המתנות הוא אפיק רווחים חדש עבור החברה, שסובלת מאז הנפקתה מאי-אמון של לקוחותיה ביכולתה של פייסבוק לייצר רווחים. אי האמון הזה גרם לירידת המניה של פייסבוק בעשרות אחוזים, בתוך כמה חודשים בודדים.


לא ברור, עם זאת, האם לפייסבוק יש שאיפות להפוך את השירות החדש לבינלאומי בתקופה הקרובה. אמנם החברה הינה רק מתווכת כאן, ללא הצורך להחזיק מלאי משלה, אך השקת השירות במדינות אחרות דורשת יצירת הסכמי שיתוף פעולה מקומיים במדינות האלה, או שיתוף פעולה גלובלי עם חנות כמו אמזון.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully