וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אייפד מיני יוכרז בעוד שבועיים?

דיווח חדש ברשת גורס כי אפל עומדת לשלוח בשבוע הבא הזמנות לאירוע בו תחשוף את האייפד מיני

אייפד מיני יוכרז ב-17 באוקטובר? דיווח במגזין Fortune גורס כי אפל עומדת לשלוח ב-10 באוקטובר הזמנות לאירוע שיתקיים שבוע לאחר מכן, בו תכריז החברה על גרסה חדשה למכשיר ה-iPad שלה. לא מדובר יהיה בדור הרביעי של האייפד כפי שאנחנו מכירים אותו, כי אם בדור ראשון של מכשיר עם מסך קטן יותר, ותג מחיר נמוך יותר. על פי אותו הדיווח, שמסתמך על "משקיע אפל, אשר שמע על כל ממספר מקורות", המכשיר יחל להמכר ב-2 בנובמבר, בעוד חודש בדיוק מהיום.

לאחר השקת האייפד הראשון, צוטט מנכ"ל אפל דאז, סטיב ג'ובס, באמרו כי טאבלטים עם מסכי 7 אינץ' הם רעיון כושל (ג'ובס השתמש בראשי התיבות DOA - Dead on Arrival). בו בזמן, תכתובת שנחשפה באוגוסט האחרון מראה כי לפחות לטענת אדי קיו, סמנכ"ל בכיר באפל, כמה חודשים לפני מותו קיבל ג'ובס בברכה את הרעיון של טאבלט עם מסך קטן יותר.

בחודשים האחרונים, מסתובבים ברשת דיווחים נטולי ביסוס ממשי על כך שהטאבלט החדש לא יהיה בגודל של 7 אינץ', כי אם בגודל של 7.85 אינץ', ועם עיצוב דומה לזה של האייפד הנוכחי. יש מגוון רחב של ספקולציות אודות המחיר האפשרי, אך יש לזכור כי גוגל ואסוס מציעות את טאבלט הדגל שלהן, Nexus 7, במחיר נמוך של כ-199 דולרים בלבד לגרסה הבסיסית. ובניגוד לטאבלטים אנדרואידיים רבים אחרים, נקסוס 7 נחשב למוצר פרימיום, עם מעבד חזק וגרסה חדשה של אנדרואיד אשר הופכת את המערכת למהירה ונוחה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully