וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC One X: עכשיו בגרסה חדשה

מכשיר הדגל של HTC, ה-One X, זוכה כעת לגרסה חדשה עם שיפור בזמן הסוללה, מהירות המעבד וגרסה חדשה של אנדרואיד

מכשיר הדגל החדש של HTC לסתיו הקרוב מגיע החודש, והוא נראה מוכר. למעשה, מדובר בטלפון שכמעט זהה ל-HTC One X, אשר הושק בקיץ, וגם שמו משקף את זה - למכשיר החדש קוראים HTC One X+. אחרי מספר שבועות בהן קיומו נחשף בשמועות ודיווחים לא מאומתים, HTC חשפה היום (ג') את הטלפון באופן רשמי.


החידושים הגדולים ביותר במכשיר הם שדרוג המעבד שלו וסוללתו. מדובר באחד הטלפונים הראשונים שמגיעים לשוק עם מעבד 1.7 גיגההרץ (הקודם הגיע עם מעבד 1.5 גיגה), ועם סוללה של 2100 מיליאמפר\שעה (הקודם הגיע עם סוללת 1,800). ב-HTC, לפיכך, מבטיחים שיפור בזמן תגובה ובזמן הסוללה. השיפורים יגיעו גם בעקבות שילוב גרסת 4.1 של אנדרואיד במכשיר - גרסה שמביאה עמה שיפורים משמעותיים בזמן התגובה של אנדרואיד.

שיפורים מינוריים יותר מגיעים בדמות עדכון המצלמה הקדמית ממצלמת 1.3 מגהפיקסל למצלמת 1.6 מגהפיקסל, ומערכת בקרת קול לרמקול המובנה במכשיר. גם מעטפת העל של HTC לטלפונים שלה, Sense, שודרגה ל-Sense 4+, עם גרסאות חדשות של אפליקציית גלריה ותמיכה בחידושים של אנדרואיד 4.1.

במקביל, הודיעה HTC כי גם הדור הקודם - HTC One X ו-HTC One S יזכו לעדכון של אנדרואיד 4.1, עם חלון השקה עד סוף 2012. נזכיר כי החלון מתייחס לגרסאות הבינלאומיות של המכשיר, ולא לכאלה שנמכרו דרך חברת סלולר. לפיכך, לא ברור עדיין אם ומתי נראה את העדכונים האלה בישראל - הדבר תלוי הן ב-HTC והן במפעילות המקומיות.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully