וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס 7 בארץ - כבר החודש

אסוס ישראל תחל לייבא את הטאבלט Nexus 7 מבית אסוס וגוגל במהלך החודש הקרוב. ההשקה הראשונית ברשת באג

אסוס ישראל משיקה בארץ את ה-Nexus 7 – הטאבלט אותו מייצרת אסוס העולמית בשיתוף פעולה עם גוגל. רשת באג תהיה הראשונה לקבל מלאי של המכשירים באמצע החודש הקרוב, וכבר החלה את המכירה המוקדמת של גרסה עם שטח אחסון בנפח 16 גיגהבייט.

הגרסה הזו, שנמכרת בארה"ב בכ-250 דולרים פלוס מס, תמכר בישראל ב-1,399 ¤ במכירה המוקדמת של באג והמחיר המומלץ לצרכן יעמוד על 1,499 ¤. מכיוון שמדובר ביבוא של אסוס ישראל, היא זו שתיתן את השירות למכשיר. ולאחר ההשקה הראשונית בבאג, הוא יחל להימכר בחנויות נוספות.

Nexus 7, עליו הכריזה החברה ביוני האחרון, הוא הטאבלט הראשון בסדרת נקסוס – סדרה של שיתופי פעולה בין גוגל לבין יצרניות חומרה, במסגרתה הושקו חוץ ממנו גם שלושה טלפונים. מטרת הסדרה הינה להדגים גרסאות חדשות של מערכת ההפעלה אנדרואיד, במכשיר שהינו אטרקטיבי גם מבחינת המחיר שלו. כך, למשל, תומחר נקסוס 7 בכ-200 דולרים לגרסה עם 8 גיגהבייט זכרון וכ-250 דולרים לגרסה עם 16 גיגהבייט.

בתמורה למחיר, מקבלים הצרכנים מחשב לוח עם מסך בגודל 7 אינץ' ומערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1, שהינה מהירה ונוחה יותר מקודמותיה. מאחורי הקלעים, כולל המכשיר מעבד מתקדם בעל 4 ליבות, במהירות 1.3 גיגההרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully