וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארד הראשון של צוקרברג

הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, חצתה את רף מיליארד המשתמשים בחודש. הגיל הממוצע: 22

פייסבוק חוצה את רף המיליארד. הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה היום (ה') כי יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים, כשמונה וחצי שנים לאחר שהוקמה.


בהודעה שפורסמה בבלוג החברה, כתב מייסד החברה מארק צוקרברג כי "הבוקר, יש יותר ממיליארד אנשים שמשתמשים בפייסבוק בצורה פעילה מדי חודש. אם אתם קוראים את זה: תודה שנתתם לי ולצוות הקטן שלי את הזכות לשרת אתכם. לעזור למיליארד אנשים להתחבר אחד עם השני זה מדהים, והינו הדבר בחיי בו אני הכי גאה. יש לי מחוייבות לעבוד מדי יום כדי להפוך את פייסבוק לנוחה יותר עבורכם, ויש לקוות כי ביחד נוכל יום אחד לחבר את שאר העולם.


בנוסף לנתון הראשי אודות המשתמשים הפעילים, חשפה פייסבוק גם כי מאז הושק מנגנון הלייקים בפברואר 2009, יותר מ-1.13 טריליון לייקים ניתנו ברחבי הרשת; לפייסבוק יש 140.3 מיליארד קשרים בין אנשים ו-219 מיליארד תמונות הועלו.

אך מיהם אותם האנשים שעושים את זה? הגיל החיצוני של משתמשי פייסבוק שהצטרפו השבוע הוא 22, ירידה בשנה מ-23 בנקודה בה פייסבוק חצתה את רף 500 מיליוני המשתמשים ביולי 2010, וירידה של ארבע שנים מהתקופה בה לפייסבוק היו "רק" 100 מיליוני משתמשים באוגוסט 2008.

להודעה של צוקרברג

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully