וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל זוכרת את סטיב ג'ובס

מכתב של מנכ"ל אפל טים קוק ומחוות וידאו מעטרים את דף הבית של אתר החברה ביום השנה למותו של סטיב ג'ובס

שנה לאחר מותו של סטיב ג'ובס, אפל מצדיעה לאיש שהקים אותה, והפך אותה לאחת החברות המצליחות בעולם כשהייתה רגע אחרי קריסה. אתר האינטרנט הרשמי של החברה התעדכן היום (ו') בסרטון שמציג כמה מהאמירות המפורסמות ביותר של ג'ובס, ובמכתב מאת המנכ"ל הנוכחי, טים קוק.

"מותו של סטיב לפני שנה היה זמן עצוב וקשה עבור כולנו" כותב קוק בתחילת המכתב. "אני מקווה שהיום כולם יביטו לאחור על חייו הבלתי רגילים, והדרכים הרבות בהן הוא הפך את העולם למקום טוב יותר. אחת המתנות הגדולות ביותר שסטיב נתן לעולם היא אפל. אף חברה אחרת לא עוררה השראה כזו, או הציבה סטנדרטים כה גבוהים לעצמה. סטיב הקנה לנו את הערכים שלנו, ורוחו תמיד תהיה הבסיס של אפל. אנו שותפים לכבוד הגדול והאחריות של הובלת מורשתו אל העתיד. אני גאה מאוד בעבודה שאנו עושים כשאנו מספיק מוצרים אותם לקוחותינו אוהבים, וממציאים מוצרים חדשים שילהיבו אותם בהמשך הדרך. זו מווחה נהדרת לזכרונו של סטיב, ולכל מה שהוא דגל בו".

ג'ובס הלך לעולמו ב-5 באוקטובר 2011, כשהוא בן 56, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. כחודש לפני, התפטר מתפקיד המנכ"ל באפל, וביקש מהדירקטוריון למנות במקומו את טים קוק. בשנה שעברה מאז, תחת הנהגתו של קוק ובלי הצגת קווי מוצרים חדשים, הפכה אפל לחברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בעולם.

לצפיה בסרטון ובמכתב

עוד בנושא:

סטיב ג'ובס הלך לעולמו
אובמה וצוקרברג ספדו לג'ובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully