וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזירים המרושעים משתלטים על הדפדפן

תוספי כרום שמבטיחים לכם גישה למשחק Bad Piggies של יצרנית אנגרי בירדס הם תוכנות מזיקות, ואסור להתקינם

רוצים לשחק בכותר החדש יצרנית "אנגרי בירדס", Rovio, על המחשב שלכם? אתם לא יכולים. ואם תוסף לדפדפן הכרום מציע לכם להתקין אותו כדי לקבל גישה אל המשחק, Bad Piggies, בחינם ודרך הדפדפן, אמרו לו לא. דיווח חדש של חברת אבטחת המידע Barracuda Networks גורס כי יותר מ-80,000 משתמשי דפדפן כרום התקינו לאחרונה אחד מכמה דפדפנים שמבטיחים גישה למשחק ובמקום זה פוגעים בחווית השימוש בכרום.

שבעה תוספים מזיקים זוהו על ידי החברה, רובם ככולם מהאתר www.playoook.info, אשר מחביא את זהות בעליו ולא כולל פרטי יצירת קשר. פרט מטריד נוסף הוא הדרישה של התוספים המזיקים לקבל גישה אל המידע שלכם בכל האתרים אליהם אתם ניגשים – דרישה מוגזמת למדי, שעשויה לגרום לגניבת הפרטים שלכם.

אך התוצאה הראשונית של התקנת התוסף היא השתלטותו על הצגת הפרסומות בכמה מהאתרים הגדולים ברשת. באתרים האלה, התוסף מחליף את הפרסומות שהיו אמורות להיות מוצגות, כמו גם שטחים ריקים ללא פרסום, בפרסומות של לקוחותיו.

באופן כללי, יש לזכור כי תוספי כרום צריכים לבקש רשות לפני קבלת גישה אל המידע שלכם, ולכן תמיד כדאי לקרוא את פרטי ההתקנה, ולהיזהר במתן הרשאות לתוספים שבאים ממקור לא מזוהה.

  • עוד באותו נושא:
  • Bad Piggies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully