וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מוסיפה חברים ל"לייק"

ה"לייק" לא לבד: פייסבוק מתחילה בהשקה הדרגתית גם של הכפתורים "רוצה" ו"אסוף", כדי לייצר תקשורת טובה יותר בין מותגים לאנשים

מאסתם ב"לייק" של פייסבוק? עכשיו הוא כבר לא לבד. הרשת החברתית החלה בהשקה הדרגתית, ובינתיים כזו שמוגבלת רק למשתמשים בארה"ב, של שתי אפשרויות חדשות אותן ייכולים אתרים להציב אצלם: "רוצה" ו"אסוף". שני הכפתורים החדשים הינם חלק מ"אוספי פייסבוק" - מנגנון חדש שמטרתו לאפשר לבתי עסק לפרסם את מוצריהם בצורה ויראלית ברשת החברתית.

הכפתורים, שלא מופיעים עדיין מחוץ לפייסבוק עצמה כי אם בגלריות התמונות של כמה מהשותפים העסקיים (כמו רשת החנויות Pottery Barn, למשל), מאפשרים למשתמשים להוסיף את המוצר לתוך גלריה, בדומה למה שעושה הרשת החברתית Pinterest. בלחיצה על כפתור Collect מתווספת התמונה לגלריית תמונות מיוחדת ומופרדת, ואילו בלחיצה על כפתור Want מתווספת התמונה אל "רשימת הבקשות" של המשתמש. כל פריט ברשימה הזו כולל גם קישור לקנייתו דרך האתר של השותף המשתתף.

לפני מספר חודשים, התפרסמו ברשת דיווחים על כך שפייסבוק עובדת על כפתור "רוצה" לאתרים חיצוניים, שמטרתו ליצור אפיק רווחים חדש עבור הרשת החברתית. אותו הכפתור אמור להיות מוצב בחנויות רשת. האפשרות הנוכחית, עם זאת, לא יוצרת אפיק רווחים מיידי, זאת מכיוון שפייסבוק מאפשרת לשותפותיה להשתמש באפשרות בחינם.

מעניין מה יהיה הסימן של "רוצה" כשהוא יופיע בדפים חיצוניים. אנחנו מהמרים על יד מושטת.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully