וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצועת הבמאי של "לופר": גם בקולנוע

לא צריך לחכות ל-DVD של "לופר" כדי להאזין לרצועת הבמאי שלו, כי הבמאי שחרר אחת להורדה, עבור אנשים שרוצים לראות את הסרט בפעם שניה בקולנוע

ראיין ג'ונסון, הבמאי של מותחן המדע הבדיוני Looper, רוצה לספר לכם על חוויותיו מהסרט והוא לא מוכן לחכות להוצאת הבלו ריי וה-DVD. כמו בסרטו הקודם, "האחים בלום", הקליט ג'ונסון רצועת פרשנות קולית כשהסרט עוד בבתי הקולנוע, ושחרר אותה להורדה בחינם דרך הבלוג הרשמי שלו.

"זו רצועת פרשנות שונה לגמרי ממה שיהיה על הבלו ריי וה-DVD, מעט יותר טכנית ומפורטת" כותב ג'ונסון. "מיותר לציין, זה לא חומר שמתאים להאזנה בצפיה ראשונה, או טרם הצפיה בסרט. כמו כן, אנא עשו כך שהמסך הדולק יישאר בכיס שלכם כל הזמן במהלך הסרט. הקשיבו להקדמה לפני הגעה לבית הקולנוע, יש בה הוראות."

לופר – סרטו השלישי של ג'ונסון (בריק, האחים בלום) עוסק במחסל שנדרש, ובכן, לחסל גרסה מבוגרת שלו, והינו אחד מסרטי המדע הבדיוני המוערכים ביותר בשנים האחרונות. בביקורתו בוואלה! תרבות על הסרט, כתב אבנר שביט כי" "לופר" פשוט מתגלה כסרט מעורר השראה, הן בצורת עשייתו והן בתכניו. הוא ממחיש לשוחרי הקולנוע כי עדיין יש מקום בהוליווד לתסריטים מקוריים וטובים, ובתוך כך מוכיח לעולם כולו שגם אם גורלנו המר כתוב בכוכבים שנים מראש, יש בנו את הכוח לכתוב אותו מחדש בכל שנייה שרק נחליט לעשות זאת."

לרצועת הבמאי של Looper

לביקורת של אבנר שביט על Looper

  • עוד באותו נושא:
  • לופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully