וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AT&T תחנך גולשים פיראטים

לפי דיווח, חברת הטלקום הגדולה תשלח הודעות למשתמשים מפירי זכויות יוצרים, תחסום להם אתרים ותעבירם לדף חינוכי

האם חברת הטלקום הגדולה AT&T עומדת לשלוח משתמשים שמפרים זכויות יוצרים לקורס רענון? בלוג הטכנולוגיה Torrentfreak מדווח שכן. מסמכים פנימיים אותם חשף הבלוג מצביעים על כך שהחל ב-28 בנובמבר, תחל AT&T לשלוח הודעות למשתמשים שמורידים חומרים מפרים. בבלוג מניחים כי גם חברות האינטרנט הגדולות האחרות בארה"ב תחלנה מדיניות דומה.

על פי המסמך, משתמשים שיגיעו להודעת הפרה חמישית ושישית יגלו כי כשהם נכנסים לאתרים מסויימים הם מועברים ל"דף חינוכי", ונדרשים להשלים רענון זכויות יוצרים מקוון כדי שהחסימה תפתח. על פי המסמך, "גישה להרבה מהאתרים הפופולריים ביותר תחסם". עם זאת, לא ברור מה בדיוק יכלול הרענון המדובר. בו בזמן, יוכל בעל הזכויות לתבוע את המפר.

רק לפני כשנה קבע דו"ח של האו"ם כי גישה חופשית לרשת האינטרנט היא זכות אדם בסיסית, ומאז פועל הארגון כדי לעצור חקיקה שמטרתה לחסום אינטרנט או לנתק משתמשים. בו בזמן, הפתרון אותו AT&T עומדת כביכול ליישם נחשב למתון למדי.

ב-Torrentfreak יודעים לומר כי היוזמה החדשה היא פעילות של "מרכז למידע אודות זכויות יוצרים" אשר הוקם בשנה שעברה על ידי חמש ספקיות האינטרנט הגדולות בארה"ב יחד עם ארגוני הלובי של מוזיקה וסרטים.

  • עוד באותו נושא:
  • at&t

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully