וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט חושפת את Xbox Music

מיקרוסופט חושפת את שירות המוזיקה החדש שלה, Xbox Music, שיושק הן על המחשב והן על המכשירים הניידים שלה

מיקרוסופט חושפת רשמית את שירות המוזיקה החדש שלה, Xbox Music, תחל את השקתו מחר (ג') על גבי קונסולת אקס-בוקס 360, וב-26 באוקטובר גם בגרסה לחלונות 8. היישום של השירות יגיע מותקן בכל מחשב Windows 8 ובכל טלפון Windows Phone 8, אפילו שהשירות עצמו יהיה זמין בתחילת דרכו ב-22 שווקים בלבד. במיקרוסופט לא מוכנים להגיד היום עדיין האם ישראל ביניהם.


השירות החדש, כולל מאגר של כ-30 מיליוני שירים, וכ-70 אלף וידאו קליפים. משתמשי חלונות 8 יוכלו לגשת לכל אלה בחינם, בתמורה לשמיעה וצפיה של פרסומות מדי פעם. לאחר חצי השנה הראשונה להפעלת השירות, יוגבלו המשתמשים החינמיים למספר שעות האזנה בחודש, אך לא ברור עדיין מהו המספר הזה.

משתמשי Windows Phone ואקס בוקס יידרשו לשלם כדי להשתמש בשירות - בין אם זה על כל שיר בנפרד, או על מנוי חודשי במחיר של 9.99$ בחודש (או 99.90 בשנה). נזכיר כי במודל של מנוי, המשתמשים אמנם יכולים לגשת אל כל השירים, אך רק כל עוד הם משלמים כסף. מצד שני, המנויים האלה מקבלים גישה גם לאפשרויות הרדיו של השירות החדש, שמנסות למצוא עבורכם שירים שמתאימים לטעמכם.

במיקרוסופט אומרים כבר כי אפליקציית Xbox Music אמנם תהיה זמינה בשלב הראשון רק למוצרים עם מערכת הפעלה של החברה, אך בעתיד צפויה להגיע גם לאנדרואיד ו-iOS. בשנה הבאה, מבטיחה החברה להשיק גם אפשרות הדומה ל-Musicmatch של אפל - סריקת הספריה של המשתמש ומתן הגישה אל הספריה שלו בענן בתשלום שנתי, ושטח אחסון הנפרד מזה של SkyDrive במיוחד עבור השירים.


נזכיר כי זהו אינו שירות המוזיקה הראשון של מיקרוסופט. ב-2006, עת השיקה את נגן ה-Zune שלה, כללה עמו גם חנות מוזיקה, שאף שולבה בתוך אקס-בוקס 360, אך זו כשלה בהתמודדותה מול iTunes של אפל, ומעולם לא התרחבה אל מעבר ל-8 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully