וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקסי בוקס גוסס

בוקסי הודיעה כי לאחר עדכון הבא, תפסיק לתמוך בבוקסי בוקס. החברה מתמקדת בשוק האמריקאי, ובמכשיר חדש שמיועד עבורו

בוקסי בוקס מת, בוקסי מתמקדת בשוק האמריקאי. לאחר שהפסיקה לפתח את היישום שלה למחשבים, מפסיקה כעת חברת בוקסי לתמוך גם בסטרימר שלה, אשר נמכר עד היום בישראל. "אנו עובדים על עדכון לבוקסי בוקס שיעדכן את נגן הפלאש ויתקן באגים" כתב בבלוג החברה המנכ"ל אבנר רונן. "אחרי העדכון הזה, בוקסי בוקס יעבור למצב תחזוקה. נפסיק את הפצתו ולא נבצע עדכונים גדולים".


הצעד של בוקסי מגיע על רקע השקה של מכשיר חדש - Boxee TV. המכשיר, שמושק רק בארצות הברית, הינו ממיר טלוויזיה עם ממשק של בוקסי ושירות ענן שמאפשר לכם להקליט תוכניות ואז לצפות בהן מכל מכשיר. בוקסי גם מהדקת את שיתוף הפעולה שלה עם חברות התוכן האמריקאיות, בניסיון לאפשר למכשירי החברה לקלוט שידורים מוצפנים.


ההודעה בבלוג של רונן נראית כמו הספד. "הצוות הקטן שלנו השקיע את הלב והנשמה בבוקסי בוקס, והיה זה נהדר לפגוש משתמשים מכל קצוות כדור הארץ. היו שאהבו אותו, היו כאלה שרצו יותר אפשרויות, אחרים התלוננו, אך כולם היו נלהבים. אנו מקווים שנהניתם מהמוצר, ותמשיכו להשתמש בו בסלון, חדר מנוחה, חדר שינה או בכל מקום אחר בו שמתם אותו (פגשתי מישהו שהתקין את המכשיר ביאכטה שלו!). אם אתם גרים בארה"ב, אנו נשמח אם תמשיכו את המסע איתנו ותמשיו את Boxee TV כשהוא יגיע לשוק".

ההודעה בבלוג של בוקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully