וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס-בוקס 360 זוכה לדפדפן משלה

כחלק מעדכון גדול לאקס-בוקס 360, השיקה מיקרוסופט גרסה מיוחדת של הדפדפן Internet Explorer לקונסולה

אקס-בוקס 360 זוכה לדפדפן משלה. לאחר שהכריזה על כך בתערוכת המשחקים E3 ביוני השנה, השיקה מיקרוסופט עדכון לקונסולת האקס-בוקס 360 הותיקה, אשר מביא בין השאר את דפדפן ה-Internet Explorer אל הקונסולה. בניגוד לפלייסטיישן 3, הקונסולה של מיקרוסופט הגיעה ללא דפדפן כאשר הושקה ב-2005, וכשנשאלו על כך, טענו אנשי מיקרוסופט שזה מכיוון שאינם יכולים לספק חווית שימוש טובה בדפדפן על גבי הקונסולה.

מה השתנה מאז? קודם כל, בקר ה-Kinect שיודע לזהות קול ותנועה, מה שאפשר למיקרוסופט להכניס זיהוי קולי אל הדפדפן ולהקל על השימוש בו בלי הצורך להקליד כתובות אינטרנט מלאות. השיפור השני הוא מיזם Smartglass של החברה - אוסף אפליקציות לפלטפורמות ניידות שונות, מ-iOS ועד אנדרואיד, שמטרתן להפוך את הטאבלט או הטלפון שלכם למסך משני ולאמצעי קלט עבור האקס-בוקס 360. כך ניתן יהיה להכניס כתובות דרך המקלדת במכשיר המשני, בה כנראה כבר התרגלתם להשתמש.

חוץ מהדפדפן, שינתה מיקרוסופט מעט את הממשק של הקונסולה, הכניסה מנגנון המלצות על תוכן ושינתה שמות של כמה מהאפליקציות שלה כדי להתאים למיתוג המחודש של שירותי הבידור תחת מטריית Xbox. כך, Zune Video Marketplace הפך כעת ל-Xbox Video.


ומה קורה עם ההשקה בישראל? במיקרוסופט טרם אישרו את הידיעה של וואלה! TECH אודות כך שהחברה נמצאת בהכנות להשקה מקומית של הקונסולה, אך לוואלה! TECH נודע כי בחברה מדברים על חלון השקה בחודש נובמבר, וקמפיין שכולל עמדות ממותגות מיקרוסופט לפחות ברשת קמעונאית אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully