וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Elance יעזור לישראלים לעבוד מהבית

אתר Elance, המספק פלטפורמת תיווך בין מעסיקים לפרילנסרים , משיקה פעילות בישראל. הדגש: עבודה מהבית

רוצים להרוויח כסף מהבית? רוב החברות שתצענה לכם את זה מנסות, ככל הנראה, לקחת את הכסף שלכם ולאו דווקא להגדיל את הונכם. Elance, לעומת זאת, מציעה בדיוק את מה שהיא אומרת - ועכשיו היא משיקה פעילות בישראל. החברה האמריקאית אינה מזימת פירמידה או חברת שיווק רשתי, כי אם מתווכת בין פרילנסרים לבין מעסיקים.

מצד אחד, יש את המעסיקים. לאלה Elance מאפשרת להעסיק פרילנסרים על פי שעה או על פי פרוייקט - והם אלה שמשלמים לחברה, בדמות עמלת שירות. ואילו מהצד השני, יש את העובדים להם מספקת החברה הצעות עבודה רלוונטיות, בחינם. בחברה אומרים כי יש לה 1.8 מיליוני פרילנסרים, 160,000 לקוחות בחצי השנה האחרונה, 213,000 הצעות עבודה בשלושת החודשים האחרונים. הצעת עבודה באתר זוכה ל-8.2 תגובות בממוצע, ומועסקי הפלטפורמה הרוויחו עד כה 615 מיליוני דולרים.

הדגש של החברה הוא על עבודה מהבית - מתן האפשרות לשכור עובד אפילו שהוא עשוי להיות במקום אחר לגמרי על פני כדור הארץ, והיכולת לעבוד מכל מקום בעולם במשהו בו אתם טובים. בו בזמן, זה אומר גם שרוב הפרוייקטים הם בתחומים כמו תכנות, שיוק, ראיית חשבון ותחומים שלא דורשים מהמועסק להגיע למשרד. דגש נוסף הוא על זיהוי היכולות של הפרילנסרים. חוץ ממערכת דירוגים ומערכת אימות זהות, יש באתר גם מבחנים מקוונים שמטרתם לאפשר לפרילנסר להראות במה הוא טוב.

למרות שהחברה כבר מאפשרת לישראלים לעבוד או לחפש עובדים דרכה, כעת התכנון הוא גם לעבוד עם השוק הישראלי. כך, יעבדו אנשי החברה עם עסקים קטנים ופרילנסרים מקומיים, יערכו סדנאות ויקיימו פעילויות שיווקיות שמטרתן להגדיל את המודעות לפלטפורמה.

  • עוד באותו נושא:
  • Elance

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully