וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למותגים בינלאומיים בפייסבוק: עמוד אחד לכולם

18.10.2012 / 12:10

פייסבוק הכריזה על מבנה חדש של 'עמודי לייק' שיאפשר לחברות בינלאומית לפסק גרסאות מקומיות שונות באותו העמוד

פייסבוק מקלה על עבודתם של מותגים בינלאומיים על הפלטפורמה שלה. החברה הכריזה על מבנה חדש שיאפשר לאלו לתחזק עמוד אחד שיספק חוויה מקומית ספציפית למשתמשים במדינות השונות. מעתה יוכלו המותגים הללו להקים עמוד בו השפה, תמונת הפרופיל, תמונת הרקע, הפוסטים והלשוניות יהיו שונות עבור הנכנסים ממדינות שונות. משתמשים ממדינה מסוימת יופנו אוטומטית לעמוד הרלוונטי להם, מבלי צורך לבחור אותו - אך אם ירצו, יוכלו להחליף את התצוגה לעמוד של מדינה אחרת - זאת בעזרת תפריט ייעודי שיתווסף.

פייסבוק בחנה את הפיצ'ר החדש כבר במאי השנה, ונתנה גישה אליו למותגים כגון קיט-קט, Dove והולידי אין. כך קל יותר למותגים אלו לרכז את מאמצי השיווק שלהם ברשת החברתית ולהציג בפרסומיהם כתובת פייסבוק אחת, ולגולשים למצוא את העמוד הרלוונטי ולא לחפש את זה שנועד ספציפית למדינה שלהם.

"המבנה הזה עובד למותגים שהיסטורית ניהלו עמוד אחד עם פוסטים המכוונים לאיזורים שונים וכן למותגים שניהלו מספר עמודים, למדינות שונות", נכתב בפוסט שפרסמה פייסבוק בנושא. "הדפים אף יתנו חוויה מקומית טובה יותר ללקוחות. אנו רוצים להקל על המותגים למדוד את הקהל שלהם בכל מדינה ולהשוות לזה של מותגים מתחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully