וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל שוב מנסה להשיק לפטופ: כרומבוק ב-249$

לפטופ ב-249 דולר? גוגל מציגה דור חדש ל-Chromebook - מחשב נייד שמבוסס כולו סביב דפדפן הכרום ויישומי רשת

גוגל מזכירה לעולם שיש לה גם מערכת הפעלה למחשבים ניידים, ומשיקה גרסה חדשה למחשב ה-Chromebook שלה - מחשב נייד שמבוסס כולו על דפדפן הכרום ועל יישומי רשת. המחשב החדש, שמיוצר על ידי סמסונג, יגיע לחנויות בארצות הברית ביום שני הקרוב, ומחירו יעמוד על 249 דולרים בלבד.

בתמורה לסכום הזה תקבלו מחשב עם מסך בגודל 11.6 אינץ', 16 גיגהבייטים של שטח אחסון, 2 גיגהבייטים של זכרון ומעבד Exynos 5 Dual, הדור החדש של מעבדי סמסונג לטלפונים סלולריים וטאבלטים. אך כאן, יש לזכור, לא מדובר בטלפון או טאבלט, כי אם במחשב נייד שנראה כמו לפטופ סטנדרטי.

ההבדל הגדול בין לפטופים שאתם מכירים לבין מחשבי Chromebook הוא במערכת ההפעלה Chrome OS. זו מערכת הפעלה מינימליסטית, שבמרכזה נמצא דפדפן ה-Chrome, כשמלבדו יש סייר קבצים ונגן מולטימדיה. המטרה היא לאפשר לכם להשתמש ביישומי רשת לכל הצרכים שלכם, כשבמקרים של יישומים כמו חבילת התוכנות המשרדיות Google Docs יש אפשרות לשמור את התכנים על המחשב ולהמשיך לעבוד גם כשהוא לא מחובר לרשת.

מאז הושקו מחשבי כרומבוק הראשונים ביוני 2011, הם לא הצליחו לתפוס תאוצה ולהגיע לפלח שוק משמעותי. עד כה, רק שלושה דגמי ניידים ומחשב נייח אחד שמבוסס על מערכת ההפעלה הושקו. כעת, נראה כי גוגל מנסה למצב את המחשבים שלה מול טאבלטים כמו מיני-אייפד, וטאבלטי Windows RT. עם זאת, לא ידוע האם תוכניות ההשקה הנוכחיות של גוגל הן כלל-עולמיות, זאת לאחר שהכרומבוקים הקודמים הושקו במעט מאוד מדינות. את הכרומבוק החדש ניתן לקנות כיום בארה"ב או אנגליה בלבד.

הדור הקודם לא מאוד הצליח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully