וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל תחשוף סמארטפון וטאבלטים חדשים

לפי דיווחים, תחשוף גוגל בשבוע הבא מספר טאבלטים חדשים וגם טלפון נקסוס שתייצר LG

מה גוגל עומדת לחשוף באירוע שתקיים ב-29 באוקטובר? בלוג הטכנולוגיה TheNextWeb גורס כי יש לו את כל התשובות, תרתי משמע. ולרוב, מדובר בדברים שכבר פורסמו, אך חלק מהשמועות טרם שויכו לאירוע הנוכחי.

אז ראשית כל, וכפי שדיווחנו אתמול, גם ב-TheNextWeb חושבים שגוגל עומדת להשיק גרסה חדשה לטאבלט הנקסוס 7 שלה, הפעם עם 32 גיגהבייט זכרון, שיעלה 250 דולרים. החידוש בדיווח שלהם מגיע בדמות גרסה נוספת, עם אותו נפח אחסון אך גם עם מודם סלולרי מובנה (עד כה, נקסוס 7 נמכר רק בגרסת Wifi), במחיר לא ידוע.

שמועה חדשה יחסית היא אודות טאבלט נוסף אותו גוגל עומדת להשיק, הפעם עם סמסונג. הטאבלט הזה, שדבר קיומו נחשף לפני מספר חודשים יחד עם דיווח אודות השקתו במהלך 2012, הינו בגודל 10 אינץ', עם מסך ברזולוציה גבוהה במיוחד (2560x1600). שמו של הטאבלט עשוי להיות "נקסוס 10", ואין כרגע יותר פרטים אודותיו.

מעבר לכך, גם הפעם כולל הדיווח אזכור של טלפון נקסוס חדש, שהפעם נבנה על ידי LG. הטלפון, נקסוס 4, צפוי לכלול מסך בגודל 4.7 אינץ', 2 גיגהבייט זכרון, 16 גיגהבייט שטח אחסון ומצלמת 8 מגהפיקסל. המעבד של הטלפון יהיה בעל 4 ליבות במהירות 1.5 גיגההרץ.

כל אלה יגיעו עם גרסה חדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, 4.2. על פי הדיווח, הגרסה הזו תכניס לאנדרואיד קונספט של חשבונות משתמש, על מנת לאפשר למשתמשי טאבלט שונים באותו הבית לעשות התאמה אישית.


עוד בנושא:

- גוגל תשדרג את נקסוס 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully