וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות הסקסיות הפרטיות הן בעצם של כולם

מחקר חדש מגלה ש-88% מהתכנים המיניים שהועלו על ידי צעירים לאינטרנט מצאו את דרכם גם לאתרים פורנוגרפיים

צילמתם את עצמכם בעירום והעליתם את התמונה לאינטרנט? רבים הם הסיכויים שהיא תמצא את דרכה גם לאתרי פורנו. מחקר חדש של ארגון IWF - ארגון שהוקם על ידי ספקיות האינטרנט הבריטיות בתמיכת הממשל, מצא כי 88% מהתכנים המיניים הבוטים שהועלו על ידי צעירים לרשת האינטרנט מצאו את דרכם גם לאתרים פורנוגרפיים שסורקים את הרשת בחיפוש אחר עירום ופורנו ביתי.

10,776 מתוך 12,224 התמונות והסרטונים אחריהם עקבו בארגון החלו את דרכם באתרים שאינם פורנוגרפיים, דוגמת וידאו צ'טים ואתרים אישיים, אך סיימו את דרכם באתרי פורנו "פרזיטיים", כאלה שמתבססים כולם על מציאת תוכן אישי ושימוש בו. "צעירים צריכים להבין שברגע בו התמונה זמינה בצורה דיגיטלית, היא כבר לא בשליטתם" אמרה מנכ"ל ארגון IWF, סוזי הרגרייבס. היא אף הוסיפה ש"צריכים צריכים להבין כי ברגע בו החומרים הגיעה לאתרי פורנו, הסרתם מהחשבון המקורי לא מספיקה, ובחלק מהמקרים לא ניתן יהיה למחוק את החומרים מכל המקומות אליהם הועלו".

הארגון, שמנסה להפחיד את הצעירים מספיק כדי שלא יפרסמו תמונות עירום שלהם ברשת, מביא גם עדויות של אנשים שעשו זאת ונכוו. כך, מובעת דוגמה של צעירה אשר מצאה תמונות עירום שלה ברשת לאחר שהטלפון שלה נגנב, ואילו אחרת ניסתה לשים קץ לחייה לאחר שתמונות עירום שלה דלפו. רק לפני כשבועיים, אמנדה טוד - צעירה קנדית בת 15, שמה קץ לחייה בעקבות מקרה דומה, בו שלחה תמונת עירום שלה לגבר זר אשר הפיץ את התמונה בקרב מכריה. גם בארץ קרה מקרה דומה, כאשר נערה בת 14 ניסתה להתאבד בשל הפצת תמונות אינטימיות שלה מהטלפון הנייד שלה..


עוד בנושא:

- search.xxx: הגוגל של הפורנו

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully