וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל הכריזה על אייפד מיני ועל דור 4 של האייפד

23.10.2012 / 20:55

באירוע שהתקיים בקליפורניה הציגה אפל טאבלט עם מסך בגודל 7.9 אינץ', עדכון לאייפד הרגיל ועדכונים למחשביה

אפל אוששה את השמועות ובאירוע שהתקיים הערב (ג') בסן חוזה הכריזה על דגם חדש וקטן יותר של האייפד - "אייפד מיני", בעל מסך של 7.9 אינץ'. עוד הכריזה אפל באירוע על הדור הבא של האייפד בגודל המלא ועל מחשבי מקבוק חדשים.

- בוואלה! TECH עשינו סיקור חי של ההכרזה. קראו

"מה אפשר לעשות איתו שאי אפשר עם האייפד? להחזיק אותו ביד אחת", הציג את האייפד מיני פיל שילר, סמנכ"ל השיווק של אפל. שילר הציג בהתלהבות את המכשיר, שלדבריו מסוגל לעשות את כל מה שהאייפד הרגיל עושה - רק על מסך קטן יותר (אך באותה הרזולוציה של האייפד הגדול). "כל האפליקציות של האייפד יעבדו גם על האייפד מיני", הדגיש.

המכשיר החדש הוא דק וקל. עוביו 7.2 מ"מ ומשקלו 308 גרם. בעיצובו השתמשו באלומיניום, והוא יוצע לציבור בצבעים שחור ולבן. כמו אחיו הגדול - האייפד מיני יגיע בשתי גרסאות, אחת עם קישוריות סלולרית (דור רביעי) ואחת שמסתפקת שקישוריות וויי-פיי.

דגמי הוויי-פיי (הזולים יותר, מטבע הדברים) יעלו 329 דולר לדגם עם קיבולת של 16 ג'יגה, 429 דולר לדגם עם קיבולת של 32 ג'יגה ו-529 דולר לדגם של קיבולת של 64 ג'יגה. מחירי דגמי הקישוריות הסלולרית יהיו 459 דולר, 559 דולר ו-659 דולר בהתאמה. המחיר הנמוך ביותר של דגם האייפד בגודל המלא הוא 499 דולר. במפרט האייפד מיני ניתן למצוא מעבד A5, מצלמה ברזולוציה של 5 מגה-פיקסל, מחבר הטעינה החדש של אפל ואת אותו מסך עם תצוגת Retina שניתן למצוא באייפד הרגיל. אפל תקבל הזמנות מוקדמות החל מיום שישי הקרוב, ותוציא לשוק את הדגמים עם הקישוריות הסלולרית ב-2 בנובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החל מ-239 דולר. אייפד מיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

האייפד זוכה לדור רביעי

לצד האייפד מיני הציגה אפל גם את הדור הרביעי של האייפד "הרגיל". אפל הדגישה את המעבד החדש והמהיר יותר בו ישתמש המכשיר (A6X) ואת יכולות העיבוד הגרפיות שלו שהן "כל-כך טובות, שהמתחרים נשארים הרחק מאחור - שאפילו אי אפשר לראות אותם במראה האחורית". גם האייפד הרגיל יזכה לקישוריות סלולרית של הדור הרביעי ולמחבר החדש והקטן יותר שהציגה אפל עם האייפון 5.

קישוריות הוויי-פיי אמורה להיות מהירה עד פי 2 מזו הנוכחית. לראשונה תציע אפל לחבר למכשיר קורא כרטיסים SD (דבר שהתאפשר עד עכשיו רק בעזרת עזרים צד שלישי). מחיר הדגם החדש לא ישתנה: 499 דולר לדגם וויי-פיי ו-629 דולר לדגם עם קישוריות סלולרית.

וגם: שורה של מחשבים אישיים חדשים

עוד הציגה אפל באירוע גרסאות מעודכנות לדגמי המחשבים האישיים (נייחים וניידים) שלהץ

שני דגמי מק מיני חדשים הוצגו - הראשון מחשב למשתמשים במחיר של 599 דולר, והשני שרת שמחירו 999 דולר. גם הם זמינים החל מהיום.

המחשב הנייד מקבוק פרו יזכה לדגם של מסך 13 אינץ' עם תצוגת Retina, שישקול 1.6 קילו בלבד. המחשב יצא במספר נפחים של דיסק קשיח, כאשר הזול שבהם יעלה 1699 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מקבוק פרו רטינה. אתר רשמי
Retina Display - עכשיו גם ב-13 אינץ'/אתר רשמי

עוד הציגה החברה את הדור הבא של ה-iMac. מדובר במחשב שולחני יפהפה שדק משמעותית מהדגם הקודם שלו (80%). הוא מגיע בשני גדלי מסכים: 21.5 אינץ' ו-27 אינץ', כאשר מחירו של הראשון מתחיל ב-1299 דולר ומחירו של השני מתחיל ב-1799 דולר. שניהם ישווקו החל מנובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
iMac דקיק מתמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully