וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימייל מעדכנת את ממשק שליחת ההודעות

31.10.2012 / 11:12

שינוי בממשק ג'ימייל: מעתה ניתן לפתוח חלונית כתיבת הודעה שמרחפת על המסך ומאפשרת לגשת במקביל לשאר התוכן

גוגל מעדכנת את הממשק של שירות הדואר ג'ימייל ומאפשרת למשתמשיו לנווט בתוכו תוך כדי כתיבת הודעות. מעתה יכולים המשתמשים לבחור "חבר הודעה" ובמקום לקבל חלון חדש שתופס את כל המסך - לקבל חלונית צפה שמתווספת מעל המסך, ומאפשרת לכתוב בתוכה את ההודעה. גודל החלון ניתן לשינוי ולהזזה על פני המסך.

שינוי זה מאפשר גמישות שלא הייתה בג'ימייל קודם. כך, למשל, יכול המשתמש לכתוב הודעה ותוך כדי כך להיכנס לאי-מייל אחר שקיבל לפני כן, כדי לבדוק את התוכן שבו ולעשות קופי-פייסט - זאת מבלי שיצטרך לפתוח חלון חדש ולהיכנס שוב לג'ימייל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלונית שמרחפת מעל שאר התוכן. ג'ימייל החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הפיצ'ר החדש מאפשר לכם להתמקד על מה שחשוב: ההודעה שלכם", כתב מנהל המוצר פיל שארפ בפוסט בבלוג ג'ימייל הרשמי. "גם חוויית שליחת התגובה עוצבה מחדש כדי להתאים יותר לשיחה - תגובות לוקחות פחות מקום אנכי-גבוה, מתרחבת בצורה חכמה כדי להתאים לתוכן ותמיד דואגת ששמות מקבלי ההודעה ושאר כפתורי השליטה על המסך - לא משנה מה אורך ההודעה".

גוגל מתכוונת בקרוב גם להוסיף פיצ'רים נוספים - כולל אמוטיקונים והזמנות לאירועים. כרגע כפתורים אלו נראים בחלון ההודעה אך אינם פעילים ומבטיחים ש"יגיע בקרוב". כרגע, כדי לקבל את ממשק הכתיבה החדש יש ללחוץ על "חבר הודעה" ואז לבחור "אישור" בחלונית שקופצת ומציעה לנסות את הממשק החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ימייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully