וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בוכה זה יוטיוב צוחק

עידו קינן

4.11.2012 / 15:08

הבדרן האמריקאי ג'ימי קימל ממשיך לעודד הורים למתוח את ילדיהם ולהעלות את תגובתם ליוטיוב. וההיענות גדולה

לקחת ממתקים מילדים בהאלווין זה קל כמו, אמממ, לקחת ממתקים מתינוק. הבדרן האמריקאי ג'ימי קימל הדיח הורים למתוח את ילדיהם ולגרום להם להאמין שאכלו את כל הממתקים שהעוללים אספו בחג, ולהעלות את תגובותיהם ליוטיוב. המנהג הטרי יחסית (החל בהאלווין שעבר), גרר גם השנה תגובות קורעות לב, מרגשות ו/או מצחיקות, תלוי כמה אתם אוהבים ילדים של אחרים (או ילדים בכלל).

קימל, מנחה התוכנית "ג'ימי קימל לייב" ברשת ABC, העלה את האתגר לראשונה בתוכניתו בנובמבר 2011. "אני מניח שלא ציפיתי לכל כך הרבה בכי", אמר קימל אחרי שקיבל את התוצאות, "אני חשבתי שהילדים פשוט יכעסו. כמעט כולם בכו", אמר כשהוא מתקשה להסתיר את צחוקו.

המתיחה של קימל נותנת להורים הזדמנות ולגיטימציה חברתית להתעלל בילדים שלהם בגבולות החוק, כשהשיתוף הפומבי משמש כמגן מפני טענות מוסריות וחינוכיות – ההורה יכול להצדיק את עצמו בכך שאם היה חושב שמה שעשה זה לא בסדר, הוא היה מסתיר את המעשה, לא משתף עם כל אומת הרשת; מששיתף, הוא מסמן את המעשה כמתיחה משעשעת. היא מאפשרת להורים לאוורר כעסים ולנקום בילדים, גירסה מתונה של שירי ערש, שהורים שרים לילדיהם בקול נעים שמכסה על פנטזיות מורבידיות אפלות על פגיעה בילדים חסרי הישע. וקימל? קימל הוא בדרן שניזון מהרשת ומזין אותה במעגל סגור.

אוסף תגובות הילדים של האלווין רשם 33.8 מיליון צפיות ביוטיוב בשנה החולפת, כש-186 אלף נתנו לייק ופחות מ-5000 נתנו דיסלייק. כנראה שהם לא ממש אוהבים ילדים של אחרים. אפשר למצוא את סרטוני ההורים בחיפוש I Told My Kid I Ate All Their Halloween Candy ביוטיוב.

ההצלחה הביאה למתיחה נוספת זמן קצר לאחר מכן. קימל ביקש מההורים להרשות לילדיהם לפתוח מתנת כריסמס אחת לפני הזמן, בונוס רציני לחסרי הסבלנות, אבל לשים שם מתנה גרועה שהילדים ישנאו (אחד ההורים הכניס לאריזת המתנה סוללה ובצל) ולפרסם את התגובות. הלקט שודר בטלוויזיה ורשם ביוטיוב 19.2 מיליון צפיות, שוב עם רוב מוחלט ומוחץ של צופים שאהבו את הסרטון.

"הדבר המשוגע הוא שאפילו שסיימנו עם זה לפני שיצאנו לחופשה ב-15 בדצמבר, אנשים המשיכו לעשות זאת לילדיהם, ופרסמו אונליין עוד מאות סרטונים אחרי שעזבנו", סיפר קימל בתוכנית ששודרה אחרי החג, וצירף לקט נוסף של מתיחת חג המולד. סרטוני ההורים זמינים בתוצאות החיפוש האלו.

גם השנה קרא קימל להורים להטריל את ילדיהם ולספר שאכלו להם את כל הממתקים שאספו בעמל רב. הסרטון פורסם אתמול וכבר הגיע ל-279 אלף צפיות. ספוילר: יש סוף טוב. ואם אתם רוצים לראות את התגובה המלאה של מדלן בת השלוש, הנה היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully