וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מיקרוסופט עובדת על טלפון סלולרי?

דיווח של הוול סטריט ג'ורנל גורס כי לאחר שהשיקה טאבלט, מיקרוסופט מנסה כעת עיצוב משלה לטלפון סלולרי

האם לאחר שהשיקה טאבלט, מתכננת מיקרוסופט גם להשיק טלפון סלולרי מתוצרתה כדי לייצר מכשיר דגל עבור "Windows Phone 8" שלה? השמועות הראשונות על כך הופיעו לפני מספר חודשים, וכעת מדווח הוול סטריט ג'ורנל כי החברה מתחילה לבדוק את העיצוב שלה לטלפון עם שותפות חומרה באסיה. לטענת העיתן, במיקרוסופט עדיין לא החליטו אם העיצוב המדובר יגיע לשוק.


רק ביוני האחרון הודיעה החברה כי כחלק מהאקוסיסטמה של מערכת ההפעלה "חלונות 8" היא תשיק טאבלט. המכשיר, Surface שמו, הושק בארה"ב ומדינות נוספות לפני שבוע בדיוק, ב-26 באוקטובר. בתקופה שבין ההכרזה עליו לבין השקתו, הביעו יצרניות טאבלטים אחרות שהיו שותפותיה של מיקרוסופט מרמור על כך שהחליטה להתחרות בהן בתחום החומרה. השקת טלפון עשוייה לגרום לתגובה דומה בקרב יצרניות סלולר שהתחייבו להשיק מכשירי WP8, ביניהן סמסונג, HTC ונוקיה.

המצב של נוקיה בעייתי אף יותר. החברה הודיעה לפני כשנה וחצי ש-Windows Phone תהפוך למערכת הדגל שלה, וכל הסמארטפונים החדשים של החברה יושקו עמה, זאת כשהיא מוותרת על מערכת הפעלה מתוצרתה ומחליטה שלא להיכנס בכלל לשוק האנדרואיד. הערכות אז היו כי מדובר בתחילת מערכת יחסים שבסופה תקנה מיקרוסופט את חטיבת הסלולר של נוקיה - מה שנראה כעת פחות הגיוני, אם אכן החברה הקימה צוות טלפוניה פנימי משלה.

עוד בנושא:

כל מה שרציתם לדעת על ה-Surface

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully