וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אקס-בוקס 360 מגיעה לישראל

בעת ביקורו בארץ הודיע מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר על השקת האקס-בוקס 360 בישראל. "מקווים להביא את Surface בקרוב"

צילום: דרור פיקלני. עריכה: אמיר קוטיגרו.

מיקרוסופט משיקה את האקס-בוקס 360 בישראל. כפי שנחשף לראשונה בוואלה! TECH בסוף חודש אוגוסט, מיקרוסופט ישראל עומדת להשיק את הקונסולה שלה בארץ, כמעט שבע שנים לאחר שזו הושקה לראשונה בארצות הברית (22 בנובמבר 2005). על ההכרזה הודיע מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, באירוע של מיקרוסופט ישראל אשר נערך היום (ב') בגני התערוכה בתל אביב. בנוסף, הודיע באלמר כי במיקרוסופט "מקווים להביא את טאבלט ה-Surface לישראל בקרוב".

השלב הראשון של ההשקה יכלול דווקא משחק פופולרי, ולא את הקונסולה עצמה. מכיוון שבמטה מיקרוסופט מודעים למספר הרב של הקונסולות שכבר יובאו לארץ, הוחלט לתת לסניף המקומי להשתתף בהשקה העולמית של Halo 4 מספר שבועות לפני שהקונסולות הראשונות מתחילות להימכר. וכך, הלילה, יוכלו הגיימרים הישראליים להם כבר יש אקס-בוקס 360 לרכוש את המשחק בהשקות ליליות בבאג או אופיס דיפו. בשלב השני של ההשקה, אשר מתוכנן ל-21 בנובמבר, יגיעו לישראל הקונסולות והאביזרים, ביניהם גם שלט ה-Kinect. אלה יימכרו ברשתות המובילות, בתיווך של חברת סי דאטה.

החלק החשוב הוא השירותים

הבשורה הגדולה בהשקה המתקרבת אינה דווקא הבאת הקונסולות לישראל, כי אם כניסת האקוסיסטמה שמלווה אותן לארץ באופן רשמי. כך, במיקרוסופט רוצים לייצר ערך מוסף רב עבור מי שירכוש את הקונסולות דרך היבוא הרשמי, וגולת הכותרת היא השירות אותו תספק החברה לרוכשים. מי שייתקלו בבעיה עם הקונסולה, יוכלו להתקשר למוקד תמיכה שהוקם באירלנד אך מאוייש בדוברי עברית. במקרה וניתן לפתור את הבעיה טלפונית, המוקד ייתן מענה. במקרה ונדרש איסוף הקונסולה, הדבר ייעשה באמצעות שליח עד בית הלקוח על חשבון מיקרוסופט. בחברה אף מבטיחים לספק לרוכש קונסולה חלופית או מתוקנת בתוך שבעה ימי עסקים.

אמש כתבנו בוואלה! TECH כי חבילת שירותי האונליין Xbox live כבר הושקה בישראל, וניתן כעת להירשם אליה תוך מתן כתובת מישראל. ניתן לשדרג את המנוי ל"גולד" וגם לקנות את המטבע הוירטואלי של מיקרוסופט, זאת תוך שימוש בכרטיס אשראי מקומי.

מעבר לכך, לוואלה! TECH נודע כי במיקרוסופט בודקים גם אספקת היצע תוכן מקומי עבור בעלי הקונסולות. כפי שלקוחות אמריקאים מקבלים אפליקציות של Hulu ונטפליקס, ולקוחות בריטיים זוכים לגשת ל-iPlayer של ה-BBC ושירותי חברת Sky, הלקוחות הישראליים צפויים לקבל בעתיד הלא רחוק אפליקציות של ספקיות תוכן מקומיות. מעבר לכך, נבחנת האפשרות להשתמש באקס-בוקס 360 כבממיר לשידורי טלוויזיה לינאריים שיועברו על גבי רשת האינטרנט.

אינטל מציגה: דור חדש של אולטרהבוקים

מולי אדן, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל, השתתף באירוע של מיקרוסופט כדי להכריז על עתיד מותג האולטרהבוק - מותג שיווקי אותו המציאה אינטל בשנה שעברה כדי לייצר קטגוריה של ניידים קלים וחזקים.

ההכרזה הראשונה של אינטל היא כי בזמן הקרוב, נראה 80 דגמים חדשים של מחשבי אולטרהבוק משותפותיה של אינטל - מאסוס, דרך סמסונג ועד אייסר ודל. כמחצית מהדגמים האלה יכללו גם מסכי מגע, בצורות שונות - מ"סתם" לפטופים עם מסך מגע ועד ללפטופים עם מסך מתנתק או כזה שמסתובב על ציר כדי להסתיר את המקלדת.

מעבר לכך, גורס מולי אדן כי יש למה לצפות בשנה הבאה, אז תציג אינטל את הדור הרביעי של מעבדיה למחשבים ניידים. לטענתו, המעבדים האלה יהיו כה אפקטיביים בצריכת החשמל שלהם, עד שניתן יהיה לייצר מחשבים שעוברים יום שלם ללא הצורך להטעין את סוללתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully